مطالب مرتبط:
فروپاشی سیستم بهداشت و درمان غزه با جنایات جنگی صهیونیسم محکوم است
ایران حمله اسراییل به بیمارستان شهدای الاقصی غزه را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: اطمینان رژیم صهیونیستی از بی کیفرمانی عامل اصلی جنایات در غزه و لبنان است
سه طرح حوزه بهداشت و درمان در سقز و بانه بهره برداری شد
مولفه های اثرگذار بر امنیت غذایی / سهم امنیت غذایی بر هزینه های بهداشت و درمان
بقایی: حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه نمونه کامل جنایت جنگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 13:152024-10-15پزشكي

فروپاشی سیستم بهداشت و درمان غزه با جنایات جنگی صهیونیسم محکوم است


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنرانی خود در هفتاد و یکمین اجلاس منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت (امرو) در قطر ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیسم در فرو پاشیدن سیستم بهداشت و درمان در غزه، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنرانی خود در هفتاد و یکمین اجلاس منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت (امرو) در قطر ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیسم در فرو پاشیدن سیستم بهداشت و درمان در غزه، تاکید کرد: جامعه جهانی و بویژه ما به عنوان وزرای بهداشت منطقه و وزرای بهداشت سایر مناطق باید وظایف خود را برای حمایت از قربانیان این تهاجمات وحشیانه انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی بیان کرد: طی سال گذشته با اندوه فراوان شاهد یک فاجعه انسانی و جنایات فاجعه بار در فلسطین اشغالی بودیم.

تعداد تلفات متاسفانه به بیش از 42 هزار نفر رسیده است که بیشتر قربانیان را کودکان و زنان تشکیل می دهند و تعداد زیادی نیز در این نسل کشی بی سابقه زخمی شده اند.

سیستم بهداشت و درمان در این سرزمین کاملا فرو ریخته و ده ها بیمارستان و ده ها مرکز بهداشتی به دلیل حملات مداوم رژیم صهیونیستی از کار افتاده اند.


برچسب ها: بهداشت - بهداشت و درمان - سازمان جهانی بهداشت - منطقه مدیترانه شرقی - درمان و آموزش پزشکی - مدیترانه شرقی - درمان
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی سیستم بهداشت و درمان غزه با جنایات جنگی صهیونیسم محکوم است

فروپاشی سیستم بهداشت و درمان غزه با جنایات جنگی صهیونیسم محکوم است