مطالب مرتبط:
بومی شدن علوم در کشور اقتدار ملی را به همراه دارد
ویدیو| عثمان اندونگ در خبرورزشی؛ من اینجا هستم در ایران، امنیت هم دارم
موافقت آمریکا با استقرار پدافند «تاد» ریشه در احساس تهدید از پاسخ ایران دارد/ واشنگتن نمی خواهد رهبری تحرکات علیه تهران در دست نتانیاهو باشد
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم
ایران برای دفاع از امنیت ملی تمام گزینه ها را روی میز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 07:152024-10-14سياسي

قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت علم در ایجاد امنیت و اقتدار هرکشور، گفت: قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است.

- کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت علم در ایجاد امنیت و اقتدار هرکشور، گفت: قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی شامگاه یکشنبه در نخستین مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان مدارس و نیز مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان هوشمند، اظهار کرد: آنچه که قدرت یک کشور را رقم می زند علم بومی آن کشور است که اکنون به واسطه داشتن همین علم در کشورمان است که در ناامن ترین زمان در خاورمیانه احساس خطر در امنیت نداریم.

وی به اهمیت تربیت و آموزش فرزندان در آیات و روایات تاکید کرد و افزود: آنچه که در آموزه های دینی به شدت مورد تاکید قرار گرفته در زمینه تربیت و آموزش مسائل دینی و اجتماعی کودکان است که آموزش از دوران کودکی را مؤثر در امور کلان تر از جمله اقتصاد، امنیت و زندگی بهتر دانسته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به وضعیت استان کرمانشاه در زمینه اشتغال، بیکاری و اقتصاد تاکید داشت و تصریح کرد: برای تغییر در این امور نیازمند تغییری اساسی هستیم تغ


برچسب ها: هماهنگی امور اقتصادی - استانداری کرمانشاه - کشور - احساس امنیت - امنیت - کرمانشاه - امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است

قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است