مطالب مرتبط:
افزایش شمار فوتی های حادثه معدن طبس به 51 نفر
تعداد جانباختگان حادثه معدن طبس به 51 نفر رسید
دادستان کل کشور: اظهارنظر درباره حادثه معدن طبس ممنوع شد/پرداخت حقوق جانباختگان تا 22 مهر
تعداد جانباختگان حادثه معدن طبس به 51 نفر رسید
افزایش شمار فوتی های حادثه معدن به 51 نفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 15:002024-09-29حوادث

افزایش جانباختگان حادثه معدن طبس به 51 نفر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با مرگ مغزی یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن زغال سنگ معدنجو طبس، شمار متوفیان این حادثه به 51 نفر رسید.

- بیرجند - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با مرگ مغزی یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن زغال سنگ معدنجو طبس، شمار متوفیان این حادثه به 51 نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی آخوندی گفت: از مجموع مصدومان این حادثه که برای ادامه درمان به استان یزد منتقل شدند یک نفر دیگر هم مرگ مغزی اعلام شد که با این احتساب شمار جانباختگان به 51 نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: از مجموع 16 مصدوم حادثه معدن طبس 6 نفر هفته گذشته برای ادامه درمان و رفاه حال خانواده آنان به صورت هوایی به یزد منتقل شدند که یک نفر آنان با مرگ مغزی برای اهدای عضو انتقال یافته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت معدنجو به ازای هر فوتی حادثه 200 میلیون تومان و برای هر مصدوم 50 میلیون تومان به حساب امانی دادگستری شهرستان طبس واریز کرده که پس از طرح مراحل قانونی تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف و به حساب خانواده ها واریز می شود.

وی افزود: اگر خانواده هر یک از مصدومان یا متوفیان حادثه معدن طبس برای بیمارستان، کفن و دفن یا هر اقدام دیگری هزینه کرده اند می توانند مراتب را با فرمانداری شهرستان


برچسب ها: استانداری خراسان جنوبی - مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - بحران استانداری - حادثه - حادثه معدن زغال سنگ - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جانباختگان حادثه معدن طبس به 51 نفر

افزایش جانباختگان حادثه معدن طبس به 51 نفر