مطالب مرتبط:
تجمع دانشجویان دانشگاه آمریکایی قاهره در اعتراض به نسل کشی در غزه +فیلم
محکومیت نسل کشی در غزه و حمله به لبنان از تهران تا عشق آباد/ دعوت رسمی پوتین از پزشکیان
کارشناسان سازمان ملل: بمب های اسراییل به هیچ کس در غزه رحم نکرد
رژیم اسراییل به «نابودی» سیستم بهداشتی غزه متهم شد/ اقدامات رژیم صهیونی هم جنایات جنگی و هم جنایت علیه بشریت محسوب می شود/ صهیونیست ها به کشتن و شکنجه عمدی پرسنل پزشکی و هدف قرار دادن خودروهای پزشکی هم متهم هستند
الجزیره: اسراییل 902 خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 09:352024-10-12بين الملل

عفو بین الملل: اسراییل به سرپوش گذاشتن بر نسل کشی در غزه ادامه می دهد


عفو بین الملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود خبرنگاران به مناطق فلسطینی به ویژه نوار غزه، به سرپوش گذاشتن بر جنایات و نقض های جنگ نسل کشی در غزه ادامه می دهد.

- عفو بین الملل: اسراییل به سرپوش گذاشتن بر نسل کشی در غزه ادامه می دهد عفو بین الملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود خبرنگاران به مناطق فلسطینی به ویژه نوار غزه، به سرپوش گذاشتن بر جنایات و نقض های جنگ نسل کشی در غزه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد کرعود عضو عفو بین الملل-شعبه تونس در کنفرانس مطبوعاتی که در پایتخت تونس با عنوان صدای فلسطین، نواهای آزادی و ندای حقوق بشر داشت، اعلام کرد: ممانعت رژیم اشغالگر از ورود خبرنگاران خارجی به مناطق فلسطینی به ویژه نوار غزه با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات در حق غیرنظامیان و نقض های بزرگی که در سطح نسل کشی است، انجام می شود.

کرعود اظهار کرد: خبرنگار در فلسطین تنها انتقال دهنده خبرها نیست بلکه شاهد بر اتفاقات است و به همین دلیل رژیم اشغالگر با ورود آنها مخالفت می کند تا مانع از آن شود که آنها شاهد جنایات شنیعی باشند که ارتش آن مرتکب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، این عضو عفو بین الملل گفت: حملات رژیم اشغالگر اسراییلی به خبرنگاران فلسطینی موجب شهادت بیش از 160 تن از آنها شد و علاوه بر این تعد


برچسب ها: عفو بین الملل - بین الملل - نسل کشی - رژیم صهیونیستی - خبرنگاران - سرپوش - نوار غزه
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: اسراییل به سرپوش گذاشتن بر نسل کشی در غزه ادامه می دهد

عفو بین الملل: اسراییل به سرپوش گذاشتن بر نسل کشی در غزه ادامه می دهد