مطالب مرتبط:
انتقاد امام جمعه ساری از تعرفه های نامتعارف پزشکی
امام جمعه برازجان منزل مسکونی خود را وقف کرد
فیلم| امام جمعه بغداد: تکلیف همه ما بعد شهادت سید حسن نصرالله حمایت از مقاومت است
تصاویر/ کلنگ زنی پروژه های عمرانی در گناوه به دست امام جمعه بوشهر
تصاویر/ تقدیر امام جمعه عالیشهر از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 16:202024-10-06سياسي

انتقاد امام جمعه ساری از تعرفه های نامتعارف پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار رضایی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: - نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از تعرفه های نامتعارف پزشکی گفت: نامتعارف بودن تعرفه ها موجب وادار کردن فرد به درآمدهای نامتعارف می شود، لذا سیستم باید درست باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار رضایی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: مدیریت مولفه های دیگری غیر از تخصص، تعهد و تدین هم می طلبد.

وی با اشاره به وجود نابسامانی های فراوان در حوزه پزشکی گفت: بروید دنبال ضعف ها و برطرفش کنید، همین دستگاه پت اسکن شمال کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری وجود دارد، اما استفاده نمی شود در حالی که این ضایع کردن سرمایه است.

غیر از تخصص یک توانمندی هایی با آموزش ها باید تکمیل شود.

محمدی لایینی خاطرنشان کرد: توجه به اینکه اگر زیرمجموعه راضی نباشند خود به خود خدمات درستی به جامعه هدف هم نمی دهند و رضایت هم جز از منظر عدالت به وجود نمی آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مدیران جدید استانی باید برنامه خود را ارائه دهند، ادامه داد: برنامه چندساله خوب است


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - دانشگاه علوم پزشکی استان - دانشگاه علوم پزشکی - پزشکی - مازندران - محمدی لایینی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه ساری از تعرفه های نامتعارف پزشکی

انتقاد امام جمعه ساری از تعرفه های نامتعارف پزشکی