مطالب مرتبط:
توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه
توسعه همکاری های ایران و روسیه در حوزه استخراج از میادین نفت و گاز و نوسازی پالایشگاه ها
13 سند همکاری در سفر نخست وزیر روسیه به ایران پیگیری می شود
پزشکیان: توافق برای تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی نمونه ای عالی از همکاری مشترک ایران و روسیه در جهت منافع دو کشور و جهش اقتصادی در منطقه است/ همکاری های بین المللی بر بستر بریکس و شانگ های موجب قدرت افزایی دو کشور در مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا خواهد شد/ میخاییل میشوت
تاکید بر توسعه همکاری های صنعتی و معدنی بین ایران و ارمنستان/ اهمیت رفع موانع لجستیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 10:502024-10-01اقتصادي

توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه


عصر دیروز وزیر توسعه اقتصادی روسیه و وزیر اقتصاد کشورمان دیدار و بر توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه تاکید کردند.

- عصر دیروز وزیر توسعه اقتصادی روسیه و وزیر اقتصاد کشورمان دیدار و بر توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، عصر دیروز در حاشیه مذاکرات هیئت های عالی رتبه ایران و روسیه ماکسیم رشتنیکوف وزیر توسعه اقتصادی روسیه با عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر توسعه اقتصادی روسیه با اشاره به رشد خوب تجارت بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ابراز امیدواری کرد این روند شتاب بیشتری بگیرد.

گفتنی است که در ادامه دیدار هیئت عالی رتبه روسی مسائل گمرکی، سرمایه گذاری روسیه در صنعت نفت، روند خط آهن رشت آستارا، کریدور شمال به جنوب، بیمه کامیون داران، نحوه تسویه ارزی تجارت بین دو کشور، تقویت اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دیگر مسائل اقتصادی فیمابین مورد بحث قرار گرفت.


برچسب ها: اقتصاد - توسعه اقتصادی - ایران و روسیه - روسیه - اقتصادی - روسی - توسعه
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه

توسعه همکاری های اقصادی بین ایران و روسیه