مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ‌شناس و فرهنگ‌دوست هستند
هدیه رهبر انقلاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان
هدیه خاص رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان
مجلس شهید «مغفوری» مراسم فتوحات نظام اسلامی ملت بزرگ ایران است/خروجی دفاع مقدس، شهید سلیمانی بود که سپر بلای شیعه و انقلاب شد
هدیه رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 13:052024-10-11سياسي

رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند


رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند و معتقدند دو ملت ایران و ترکمنستان علاوه بر همسایگی، خویشاوند یکدیگر نیز هستند.

- رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند رییس جمهور گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند و معتقدند دو ملت ایران و ترکمنستان علاوه بر همسایگی، خویشاوند یکدیگر نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه در ادامه برنامه های سفر به ترکمنستان، در دیدار با قربانقلی بردی محمداف ، با اشاره به اشتراکات فرهنگی بین دو کشور بر ضرورت توسعه تعاملات فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی فیمابین تاکید کرد.

پزشکیان با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این سفر و ابلاغ سلام ایشان به رهبر ملی ترکمنستان، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند و شناخت کاملی از مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن دارند و معتقدند که دو ملت ایران و ترکمنستان علاوه بر همسایگی، خویشاوند یکدیگر نیز هستند.

رییس جمهور برگزاری سیصدمین سالگرد مختومقلی فراغی را اقدامی در امتداد وحدت آفرینی در سطح بین المللی دانست و گفت: پیام امروز این سمینار و اشعار این شاعر بزرگ مبنی بر وحدت، انسجام


برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران - رهبر انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - فرهنگ - رهبر انقلاب - ترکمنستان - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند

رهبر انقلاب اسلامی ایران عمیقاً فرهنگ شناس و فرهنگ دوست هستند