مطالب مرتبط:
27 میلی متر بارندگی در نوشهر ثبت شد/ نفوذ سامانه جدید بارشی
یک سامانه جوی سرد و بارشی در حال گسترش و تقویت در خراسان رضوی است
یک سامانه جوی سرد و بارشی در حال گسترش در خراسان رضوی است
تشدید بارش و ریزش هوای سرد در اردبیل
تشدید بارش برف و باران با تقویت سامانه بارشی طی امروز | ورود سامانه بارشی جدید به کشور در این روز | وضعیت هوای تهران همزمان با شروع بارش ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-21اجتماعي

نفوذ سامانه سرد و بارشی از امروز در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی از عصر امروز شاهد نفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان اردبیل خواهیم بود.

- اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی از عصر امروز شاهد نفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان اردبیل خواهیم بود.

مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر امروز دوشنبه شاهد نفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان خواهیم بود که موجب افزایش ابرناکی، وزش باد خزری تند تا گاهی نسبتاً شدید، در پاره ای از اوقات رخداد مه و بارش باران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه ی بارشی تا صبح پنجشنبه در استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، ادامه داد: لازم به یادآوری است که از دوشنبه شب تا اواخر روز چهارشنبه بارش ها در ارتفاعات استان به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بارش مخلوطی از باران و برف در مناطق شهری و روستایی مرکز و جنوب استان اردبیل انتظار می رود.

کوهی با بیان اینکه عمده فعالیت این سامانه ی بارشی در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود، افزود: به هم استانی ها توجه به توصیه های هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره 12 و هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد شماره 8 اداره کل هواشناسی استان اردبیل ت


برچسب ها: استان اردبیل - نفوذ سامانه بارشی - هواشناسی - نقشه های هواشناسی - مدیرکل هواشناسی - اردبیل - استان
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه سرد و بارشی از امروز در اردبیل

نفوذ سامانه سرد و بارشی از امروز در اردبیل