مطالب مرتبط:
نحوه استعلام سند مالکیت با استفاده از کد ملی
به گفته فیس بوک، زنان از این کرم دور چشم «جادویی» به جای بوتاکس استفاده می کنند
ارتقای کیفیت پایدار خدمات پستی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی
ارتقای کیفیت پایدار خدمات پستی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی
باید اکرم عفیف را سر جای خودش بنشانیم تا برای ما کری نخواند | وقتی بازیکنان از موقعیت ها نمی توانند استفاده کنند، امیر قلعه نویی چه کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 09:552024-10-15اقتصادي

ظرفیت محلی استفاده ملی/لواسان در تعطیلات جای سوزن انداختن نیست


حضور حجم زیاد گردشگر در ایام تعطیل و غیرتعطیل در لواسان و نبود زیرساخت های مناسب سبب گلایه مردم محلی و ساکن این منطقه شده است.

- شمیرانات- حضور حجم زیاد گردشگر در ایام تعطیل و غیرتعطیل در لواسان و نبود زیرساخت های مناسب سبب گلایه مردم محلی و ساکن این منطقه شده است.

، گروه استان ها: حضور مسافران در روزهای تعطیل در شمیرانات و بخش های لواسانات و رودبارقصران همان قدر که رضایت اصناف، رستوران داران و کسبه را در پی داشته موجب نارضایتی و گلایه مندی اهالی و افراد محلی از نبود زیرساخت های لازم برای حضور این حجم از گردشگر شده است.

حجم چند برابری و بیش از ظرفیت خودروها در جاده های ورودی لواسانات در تعطیلات به حدی است، که بار ترافیکی این جاده ها به ویژه از گردنه قوچک به بعد در این مدت پرحجم و سنگین شد، این ترافیک و اعلام آن در رسانه ها نیز نمی تواند، مسافران را از رفتن به لواسان و اوشان فشم و میگون منصرف کند و بسیاری از آنها با تحمل ترافیک سنگین خود را به منطقه سبز و محیط زیست رو به تخریب این منطقه می رسانند.

حضور این حجم از گردشگر در روزهای تعطیل و نیز تعطیلات اواخر هفته به ویژه در بهار، تابستان و نیمی از پاییز و کمبود زیرساخت های لازم برای پاسخگویی به مطالبات آنها برای مردم بومی منطقه با چالش هایی همراه است و سبب گلایه مندی و نارضایتی


برچسب ها: تعطیل - نبود زیرساخت - لواسان - زیرساخت - گلایه مردم - گردشگر - مردم محلی
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت محلی استفاده ملی/لواسان در تعطیلات جای سوزن انداختن نیست

ظرفیت محلی استفاده ملی/لواسان در تعطیلات جای سوزن انداختن نیست