مطالب مرتبط:
ماجرای تبِ «آیفونیسم» در ایران!
شاسی بلند وارداتی بازار ایران به مشکل خورد
سرعت قطار؛ چالش بزرگ حمل و نقل ریلی ایران / ضرورت حل مشکل اتلاف وقت در چرخه واگن و لوکوموتیو/ویدئو
پاسح ایران ایر درباره مشکل پرواز امروز تهران -کلن هما در فرودگاه امام
موسوی بجنوردی: این نخستین تجربه دانشنامه نگاری حقوقی در ایران با معیارهای شناخته شده جهانی است/ آیت الله محقق داماد: مستشارالدوله گفت مشکل جامعه ما یک کلمه است و آن «قانون» است/ سیمایی صراف: دانشجویان کار پژوهشی را با مراجعه به دانشنامه ها شروع کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 10:052024-09-23اقتصادي

مشکل تبِ «آیفونیسم» در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیفون 16 از سری محصولات شرکت اپل، روز نهم سپتامبر یعنی 19 شهریور ماه رونمایی شد.

قرار گرفتن این موضوع در صدر اخبار طی کمتر از دو هفته گذشته از آن جهت که شرکت اپل سعی کرده است تا بیشترین قابلیت ها را در طراحی و ساخت این تلفن همراه به کار گیرد موضوعی طبیعی است.

اما با توجه به ممنوعیت واردات آیفون های سری 14و بالاتر به ایران و ورود قاچاقی یا مسافری این گوشی به کشور که باعث افزایش قیمت آن در ایران نسبت به قیمت مصوب جهانی این گوشی می شود؛ پیگیری اخبار تولید سری های جدید آیفون از جمله آیفون 16 و بالا گرفتن بحث های تخصصی درباره تک تک امکانات آن تا این اندازه در ایران کمی عجیب است.

هرچند نمی توان امکانات خوب گوشی های برند اپل را زیرسوال برد، اما به نظر می رسد فارغ از امکاناتِ خوبی که این گوشی ارائه داده است، این میزان شوق برای خرید مدل های تلفن همراهی که اکثر مواقع به دلیل ریجستر نشدن آنتن ندارد، فقط با اتصال به وای فای اینترنت دارد و تنها می توان به عنوان یک دوربین حرفه ای از آن استفاده کرد، بیشتر از آن جهت شکل گرفته است که داشتن آیفون تبدیل به یک بِرَند برای برخی از افراد شده است و حتی بی راه نیست اگر بگوییم برخی خود را پایبند به مکتب آیفونیسم می دانند! آنهم در شرایطی که با همان مبلغی که برای یک گوشیِ ری


برچسب ها: آیفون - در ایران - امکانات - ایران - تلفن همراه - گوشی - شرکت اپل
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تبِ «آیفونیسم» در ایران

مشکل تبِ «آیفونیسم» در ایران