مطالب مرتبط:
ساخت 28 کیلومتر جاده دسترسی در منطقه احمدفداله دزفول/ آبرسانی به 185 روستای خوزستان
احداث 28 کیلومتر جاده دسترسی در منطقه احمدفداله دزفول
کامالا هریس: دو هفته است که هیچ غذایی وارد شمال غزه نشده / اسراییل باید فورا اقدامات لازم برای تسهیل جریان کمک رسانی به نیازمندان را انجام دهد / غیرنظامیان باید محافظت شوند و به غذا، آب و دارو دسترسی داشته باشند
اقدامات قهری یک جانبه برای محدود کردن دسترسی به هوش مصنوعی، شکاف دیجیتالی را عمیق تر می سازد
مجاهدت های این سید شهید در تاریخ ماندگار خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 16:052024-10-14سياسي

آسفالت مسیر دسترسی احمدفداله از اقدامات ماندگار شهید رییسی است


طرح آسفالت مسیر دسترسی احمدفداله دزفول از اقدامات خوب و ماندگار شهید رییسی بود که در ایام مسافرت به خوزستان در 2 مرحله ای که به آن منطقه سفر کرد.

- اهواز - استاندار خوزستان گفت: طرح آسفالت مسیر دسترسی احمدفداله دزفول از اقدامات خوب و ماندگار شهید رییسی بود که در ایام مسافرت به خوزستان در 2 مرحله ای که به آن منطقه سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز دوشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی (ع) که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: جلسه امروز در خصوص محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم احمدفداله بود که سپاه برای محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی در منطقه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در احمدفداله مسیر دسترسی مهم برای مردم، راه است تصریح کرد: سپاه کار بسیار بزرگی انجام داده و 28 کیلومتر جاده را تا پل خرمیزان که محلی برای جابجایی عشایر است آماده کردند.

حدود هفت کیلومتر دیگر از مسیر روکش می خواهد که اگر اتفاق بیفتد و پروژه کامل شود به عنوان یک انقلابی در آن منطقه محروم و برای مردم است.

استاندار خوزستان گفت: طرح مذکور از اقدامات خوب و خداپسندانه شهید رییسی بود که در ایام مسافرت به خوزستان طی 2 مرحله ای که به آن منطقه رفته بودند دستور دادند و امر


برچسب ها: مسیر دسترسی - اقدامات - محرومیت زدایی - دسترسی - ماندگار - خوزستان - آسفالت
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت مسیر دسترسی احمدفداله از اقدامات ماندگار شهید رییسی است

آسفالت مسیر دسترسی احمدفداله از اقدامات ماندگار شهید رییسی است