مطالب مرتبط:
حلقه های مرگبار زیبایی!
حلقه های مرگبار زیبایی!
حلقه های مرگبار زیبایی!
حلقه‌های مرگبار زیبایی!
آیا همدلی حلقه مفقوده در عملکرد شناختی هوش مصنوعی است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 09:502024-10-20پزشكي

حلقه های مرگبار زیبایی!


در غیاب نظارت های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است.

- در غیاب نظارت های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مهر: گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است.

شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده است.

پیش از این بیشتر دخترها مشتری نصب این حلقه های فلزی براق روی بدن شان بودند اما حالا به قول خودشان تیریپ پیرسینگ اسپرت شده و جنسیت ندارد! طبیعی است که انجام جراحی های محدود زیبایی توسط پزشکان و جراحان عمومی انجام شود اما حالا تعداد زیادی از آرایشگاه های زنانه و مردانه و در مواقعی هم داروخانه ها که نه پزشک با تجربه دارند و نه متخصص زیبایی هستند به راحتی کار نصب این پیرسینگ ها را انجام می دهند.

برخی از آنها هم مرزهای مشتری مداری را جا به جا کرده اند و اگر بخواهید با یک در خواست تلفنی ناقابل این کار را در منزل تان هم انجام می دهند.


برچسب ها: بیماری های عفونی - غیرمجاز - زیبایی - هپاتیت - افزایش - بیماری - ابتلا
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های مرگبار زیبایی!

حلقه های مرگبار زیبایی!