تکامل هوشمند تبلیغات و بازاریابی به کمک هوش مصنوعیعضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران از طراحی و ساخت یک سکو(پلتفرم) هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی و بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: - عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران از طراحی و ساخت یک سکو(پلتفرم) هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی و بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: این سامانه با تحلیل داده های بازار و تولید محتوای هوشمند به کسب و کار کمک می کند تا تبلیغات موثرتری را اجرا کنند. محمدعلی اخایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این پلتفرم با استفاده از اطلاعات به روز، تصمیمات هوشمندانه تری در حوزه بازاریابی اتخاذ می کند، در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی های کلیدی این سامانه، تخمین بهترین روند بازار(Trendsight) برای هر محصول است. وی ادامه داد: در این پلتفرم، روند بازار یک چارچوب و مدل تحلیلی است که به بررسی و پیش بینی روندهای بازار می پردازد. این مدل به کسب و کار کمک می کند تا از تغییرات بازار و رفتار مصرف کنندگان آگاه شوند و استراتژی های مناسبی را برای پاسخ به این تغییرات طراحی کنند. برچسب ها: دانشگاه تهران - هوشمند - هوش مصنوعی - دانشگاه - تبلیغات - عضو هیأت علمی - طراحی و ساخت |
آخرین اخبار سرویس: |