مطالب مرتبط:
ابوشریف:بزرگترین دستاوردهفت اکتبرنشان دادن ماهیت رژیم اسراییل بود
ادعای کامالا هریس: ایران دشمن اصلی ماست
ابوشریف: هفتم اکتبر ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد
پیروزی حسین وفایی در آغاز مسابقات اسنوکر ووهان
ابوشریف: بزرگترین دستاوردهفت اکتبرنشان دادن ماهیت رژیم اسراییل بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 11:502024-10-08بين الملل

ابوشریف: پیروزی از آن ماست


نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: سران کشورهای عربی با سکوت شان در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را بیشتر از قبل از دست داده اند.

- نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: سران کشورهای عربی با سکوت شان در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را بیشتر از قبل از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر ابوشریف در همایش طوفان الاقصی : آغاز نصرالله که از سوی وزارت امور خارجه با حضور سید عباس عراقچی رییس دستگاه دیپلماسی کشور برگزار شد، گفت: امروز دنیا، رژیم صهیونسیتی را یک رژیم اشغالگر می داند و هفتم اکتبر ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان این که دشمن و دجال اصلی آمریکا است ، ادامه داد: ما در یک نبرد واقعی قرار داریم و کسی نمی تواند از این نبرد ساده لوحانه بگذرد.

ابوشریف با اعتقاد بر این که در آستانه یک جنگ فراگیر و یا جنگ جهانی به روش دیگر قرار داریم ، خاطرنشان کرد: ما در جریان مقاومت، پایدار خواهیم ماند و با تمام توان ادامه می دهیم.

ابوشریف با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه یک پروژه دارند که در حال پیگیری آن هستند در بخشی از سخنان خود گفت: سران کشورها عربی در بدترین وضعیت هستند و بعد از سکوت شان در برابر جنای


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی - رژیم صهیونیستی - جهاد اسلامی - صهیونیستی - کشورهای عربی - در ایران - ابوشریف
آخرین اخبار سرویس:

ابوشریف: پیروزی از آن ماست

ابوشریف: پیروزی از آن ماست