مطالب مرتبط:
جنبش حماس با صدور بیانیه ای جنایت وحشیانه ارتش اشغالگر در شمال نوار غزه را محکوم کرد
جنایت جدید رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه/ 60 فلسطینی شهید شدند
جنایت جدید رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه/ 73 فلسطینی شهید شدند
عراقچی: منطقه بشکه باروت شده/ احتمال بروز جنگ همچنان جدی است/ هیچ کس به غیر از رژیم صهیونیستی خواهان این مساله نیست ولی ما آماده هر سناریویی هستیم/ حماس قابل حذف نیست
حماس: عملیات ضد صهیونیستی در رام الله پیام جدیدی به صهیونیست ها است + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 01:352024-10-19بين الملل

واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا


حماس با محکوم کردن شدید بمباران وحشیانه اهالی بی دفاع غزه در بیت لاهیا در شمال غزه خواستار تحرک جامعه جهانی علیه اشغالگران شد و هدف اشغالگران از این جنایت را تخلیه شمال غزه عنوان کرد.

- حماس با محکوم کردن شدید بمباران وحشیانه اهالی بی دفاع غزه در بیت لاهیا در شمال غزه خواستار تحرک جامعه جهانی علیه اشغالگران شد و هدف اشغالگران از این جنایت را تخلیه شمال غزه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای به بمباران وحشیانه اشغالگران در منطقه بیت لاهیا واکنش نشان داد.

پایگاه خبری العهد لبنان بامداد امروز (یکشنبه) گزارش داد که جنبش حماس در بیانیه ای با محکوم کردن شدید بمباران وحشیانه اهالی بی دفاع غزه در بیت لاهیا از سوی ارتش اشغالگر اعلام کرد که در صورت عدم تحرک جهانی در متوقف کردن این جنایات، به زودی تبعات گسترده آن امنیت منطقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

در بیانیه حماس آمده است که دشمن صهیونیستی جنایتکار با ارتکاب جنایت های لحظه به لحظه خود در حق ملت ما در غزه گوی سبقت را از زمان نیز به یغما برده و دم به دم به جنایت های خود می افزاید.

این بیانیه ادامه داد که اشغالگران در تازه ترین بمباران وحشیانه و کور شامگاه امشب، کشتار وحشیانه دیگری را در حق آوارگان به راه انداختند و یک منطقه مسکونی آکند


برچسب ها: اشغالگران - اشغالگر - وحشیانه - بمباران - جنبش مقاومت اسلامی حماس - حماس - شمال
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا

واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا