مطالب مرتبط:
حمله موشکی حزب الله به حیفا/تارومار شدن نظامیان صهیونیست
حمله صهیونیست ها به آصف کاپادیا مستندساز اسکاری حامی فلسطین
حمله موشکی حزب الله به حیفا اسراییل+ فیلم
جلسه کابینه اسراییل درباره چگونگی واکنش به حمله موشکی ایران
سردرگمی اسراییلی ها در مورد چگونگی پاسخ به حمله موشکی ایران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 17:052024-10-13سياسي

حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست ها را فرو ریخت


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خون پاک سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله جبهه مقاومت را بالنده تر و تنومند می کند.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خون پاک سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله جبهه مقاومت را بالنده تر و تنومند می کند.

احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برگزاری راهپیمایی 13 آبان با اشاره به تحولات مهم فلسطین و لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین المللی اقدام به انجام حرکت بزدلانه و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در لنبان نمود.

وی افزود: با ریخته شدن خون پاک سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت و مستشار نظامی ما سردار نیل فروشان این جبهه بیشتر از گذشته بالنده و تنومندتر می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و وزارت دفاع در در هم کوبیدن مراکز نظامی و جاسوسی صهیونیست ها، تصریح کرد: سران رژیم صهیونسیت فقط زبان زور را می فهمند و سپاه پاسداران با این اقدام بی نظیر ضربه مهلکی بر پیکره


برچسب ها: سید حسن نصرالله - معاون سیاسی امنیتی - استانداری هرمزگان - حسن نصرالله - جبهه مقاومت - فرماندهان جبهه مقاومت - فرماندهان
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست ها را فرو ریخت

حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست ها را فرو ریخت