مطالب مرتبط:
آیت الله علم الهدی: هدف آمریکا شکستن اقتدار ایران است
تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر رسیدگی بهتر و سریعتر به پرونده ها
واکنش ها به مصاحبه جنجالی آیت الله میرباقری| هجمه حامیان «تئوریسین جنگ» به روزنامه اصلاح طلب
تصاویر/ تبیین راهبردهای حوزه علمیه در حمایت از مقاومت با حضور آیت الله اعرافی
ویدئوی قدیمی از دیدار یحیی سنوار با آیت الله خامنه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 11:052024-10-18سياسي

آیت الله شهاب الدین حائری شیرازی : در دین واقعی، هدف وسیله را توجیه نمی کند


اخیرا حرف هایی منتشر شده که به راحتی از کشته شدن نیمی از اهل عالم سخن می گوید و آنرا برای وصول به یک هدف متعالی مجاز می شمرد.

اینها اگر تقطیع نشده باشد، - آیت الله شهاب الدین حائری شیرازی : در دین واقعی، هدف وسیله را توجیه نمی کند اخیرا حرف هایی منتشر شده که به راحتی از کشته شدن نیمی از اهل عالم سخن می گوید و آنرا برای وصول به یک هدف متعالی مجاز می شمرد.

اینها اگر تقطیع نشده باشد، برداشت های غلط است و ربطی به دین رحمانی ندارد.

آیت الله شهاب الدین حائری شیرازی در نقد سخنان آیت الله محمدمهدی میرباقری نوشت : در دین واقعی، هدف وسیله را توجیه نمی کند.

  اخیرا حرف هایی منتشر شده که به راحتی از کشته شدن نیمی از اهل عالم سخن می گوید و آنرا برای وصول به یک هدف متعالی مجاز می شمرد.

    گفتم نکته ای بگویم تا بدانید اینها اگر تقطیع نشده باشد، برداشت های غلط است و ربطی به دین رحمانی ندارد.

انسان با ذهنیت و شاکله خودش به سراغ اطلاعات می رود.

  تجزیه و تحلیل اطلاعات، بسته به اینکه چه کسی با چه شخصیتی به سراغ اطلاعات می رود متفاوت می شود.

تیمورلنگ، علاوه بر اینکه فقیه بود، حافظ قران هم بود و چنان به ظواهر شرع پای بند بود که در فتوحاتش و قتل و غارت هایش که همه به نام جهاد انجام می شد و میلیون ها انسان کشته شدند، بر چهارصد قاطر قطعات چوبی مسجدی را حمل


برچسب ها: آیت الله - شهاب الدین - کشته شدن - شیرازی - الله - منتشر - عالم
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شهاب الدین حائری شیرازی : در دین واقعی، هدف وسیله را توجیه نمی کند

آیت الله شهاب الدین حائری شیرازی : در دین واقعی، هدف وسیله را توجیه نمی کند