مطالب مرتبط:
جدیدترین استفتائات از آیت الله شبیری زنجانی : حکم نماز و روزه فردی که از ماشین دولتی استفاده شخصی می کند/به حق بیمه خمس تعلق می گیرد؟/وضو با تتو و هاشور ابرو/حکم شرعی اهدای تخمک/رانندگی بدون گواهی نامه/حکم زندگی در منزل سازمانی/منجمد کردن جسد مسلمان جایز یا حرام؟
حکم نماز و روزه فردی که از ماشین دولتی استفاده شخصی می کند/به حق بیمه خمس تعلق می گیرد؟/وضو با تتو و هاشور ابرو/حکم شرعی اهدای تخمک/رانندگی بدون گواهی نامه/حکم زندگی در منزل سازمانی/منجمد کردن جسد مسلمان جایز یا حرام؟
ترخیص فوری 4447 دستگاه خودرو سواری از گمرک شهید رجایی
ترخیص فوری 4447 دستگاه خودرو سواری از گمرک شهید رجایی
ترخیص فوری 4447 دستگاه خودرو سواری رسوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 16:502024-09-23سياسي

ارجاع مکانیزه پرونده های ارسالی از اداره ترخیص خودرو با موضوع رانندگی بدون گواهی نامه


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری تهران گفت: برای اولین بار در سطح کشور ثبت پرونده های رانندگی بدون گواهی نامه از ستاد ترخیص خودرو به شورای حل اختلاف به صورت مکانیزه در استان امکان پذیر شد.

- ارجاع مکانیزه پرونده های ارسالی از اداره ترخیص خودرو با موضوع رانندگی بدون گواهی نامه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری تهران گفت: برای اولین بار در سطح کشور ثبت پرونده های رانندگی بدون گواهی نامه از ستاد ترخیص خودرو به شورای حل اختلاف به صورت مکانیزه در استان امکان پذیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سیدمحمدشفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور ثبت پرونده های رانندگی بدون پروانه از ستاد ترخیص خودرو به شورای حل اختلاف به صورت مکانیزه در استان تهران امکان پذیر شد.

فاطمه امین زاده، مدیر امور سامانه ها و دادرسی الکترونیکی دادگستری استان تهران نیز در تکمیل این گزارش با اشاره به اجرای دستور رییس کل دادگستری استان تهران، مبنی بر ثبت، ارجاع و رسیدگی مکانیزه پرونده ها با موضوع رانندگی بدون پروانه رسمی گفت: با برگزاری جلسات متعدد و اعزام کارشناسان به ستاد ترخیص خودرو و همکاری فناوری اطلاعات فراجا در تیرماه 1403 این امر محقق و ارسال و ارجاع مکان


برچسب ها: ترخیص خودرو - شورای حل اختلاف - فناوری اطلاعات - گواهی نامه - مکانیزه - رانندگی - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع مکانیزه پرونده های ارسالی از اداره ترخیص خودرو با موضوع رانندگی بدون گواهی نامه

ارجاع مکانیزه پرونده های ارسالی از اداره ترخیص خودرو با موضوع رانندگی بدون گواهی نامه