مطالب مرتبط:
پیام استاندار جدید فارس خطاب به مردم استان
پیام استاندار جدید فارس خطاب به مردم استان
نشست رییس مجلس شورای اسلامی با جمعی از نمایندگان مجلس لبنان و روسای احزاب فلسطینی
طرح جدید تناسبی شدن انتخابات در دستور کار مجلس/ جزییات : مردم می توانند به نامزد ها یا ائتلاف ها رای دهند/ هر ائتلافی که حداقل 5 درصد آرا را کسب کند، می تواند در مجلس نماینده داشته باشد/ انتخابات، مرحله دوم ندارد
وزیر کشور برای معارفه استاندار فارس وارد شیراز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:102024-10-13سياسي

درخواست مردم فارس اتصال به دریاست / آمادگی همکاری نمایندگان مجلس با استاندار جدید


رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن ظرفیت ها، یکی از درخواست های مردم و مسئولان این استان را اتصال به دریا عنوان کرد و در عین حال از آمادگی مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن ظرفیت ها، یکی از درخواست های مردم و مسئولان این استان را اتصال به دریا عنوان کرد و در عین حال از آمادگی مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید خبر داد.

محمدمهدی فروردین امروز، 22 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس که هم اکنون در سالن شهید امامی استانداری فارس درحال برگزاری است، گفت: فارس سومین حرم اهل بیت(ع) استانی با ظرفیت های متعدد است که مردم آن فرهنگ دوست و هنرپرور دارد که در دفاع مقدس و حریم اهل بیت(ع) به وظایف خود عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه فارس دارای انبوه سرمایه های انسانی متخصص، کارآمد و انقلابی است، ظرفیت های منابع طبیعی، معدنی، کشاورزی، پزشکی و.

آن را یادآور شد و افزود: استعدادهای بالقوه و بالفعل علمی و آموزشی زیادی در بخش علوم پزشکی به خصوص پیوند اعضا در استان فارس وجود دارد.

رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به علوم پزشکی به خصوص گردشگری سلامت در این استان تأکید کرد و گفت: بسیاری از توانمندی ها


برچسب ها: مجمع نمایندگان - استان - نمایندگان - استاندار - مجمع نمایندگان فارس - مجلس شورای اسلامی - فارس
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم فارس اتصال به دریاست / آمادگی همکاری نمایندگان مجلس با استاندار جدید

درخواست مردم فارس اتصال به دریاست / آمادگی همکاری نمایندگان مجلس با استاندار جدید