مطالب مرتبط:
محفل شعر «جهاد واژه ها» در خرم آباد برگزار می شود
عصر شعر «غزل سرایان» کشور در سنندج برگزار می شود
برگزاری عصر شعر سراسری «راز نصرالله»
درس گفتارهای معماری و شهرسازی اسلامی برگزار می شود
حراج بعدی شمش طلا چه زمانی برگزار می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 15:052024-10-05سياسي

شب شعر «جاء نصرالله» برگزار می شود


شب شعر «جاء نصرالله» روز دوشنبه 16 مهر توسط دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

- شب شعر جاء نصرالله روز دوشنبه 16 مهر توسط دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با گذشت یک هفته از ترور ناجوانمردانه شهید سیدحسن نصرالله، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره رهبر حزب الله لبنان با عنوان شب شعر جاء نصرالله همراه با شعرخوانی شاعران پیشکسوت و جوان کشورمان برگزار می شود.

در این شب شعر که نجم الدین شریعتی اجرای آن را برعهده دارد، شاعرانی چون علیرضا قزوه، علی داودی، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، مرتضی امیری اسفندقه، رضا اسماعیلی، افشین علاء، احمد بابایی، رضا وحیدزاده، حامد عسگری، محمود حبیبی کسبی، شهاب مهری، جواد محمدزمانی، محمد رسولی، محمدحسین مهدویان، فاطمه نانی زاد، فاطمه عارف نژاد، عاطفه خرمی، نغمه مستشار نظامی، عاطفه جوشقانیان و سعید حدادیان حضور داشته و به شعرخوانی می پردازند.

برنامه یادشده روز دوشنبه 16 مهر از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ انصاری دانشگاه حقوق تهران برگزار می شود و علاقه مندان به شعر، ادبیات و جبهه مقاومت می توانند در آن شرکت کنند.


برچسب ها: دانشگاه تهران - نصرالله - برگزار - دانشگاه - مقام معظم رهبری - شب شعر - دفتر نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «جاء نصرالله» برگزار می شود

شب شعر «جاء نصرالله» برگزار می شود