مطالب مرتبط:
خبر مهم از پرداخت معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه و طرح همسان سازی
توانمند سازی و اشتغالزایی برای زنان روستایی و عشایر با استفاده از منابع بانک کشاورزی
حمایت کاغذی از بومی سازی تجهیزات فاوا/ کیفیت مقدم بر خارجی یا داخلی بودن محصولات است
امکان معرفی «حساب مهربانی ملی» بانک ملی ایران در طرح وکالتی کردن حساب ها
گم شدن 35میلیون یورو در بانک رفاه جنحالی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 09:452024-10-19اقتصادي

کشتی سازی گران و زمان بر است/ بانک ها حمایت کنند


یک کارشناس حوزه دریایی معتقد است کشتی سازی در کشور گران و زمان بر بوده و گاهی اوقات ساخت کشتی بیش از چندسال هم به طول می انجامد که از نظر اقتصادی مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد.

- یک کارشناس حوزه دریایی معتقد است کشتی سازی در کشور گران و زمان بر بوده و گاهی اوقات ساخت کشتی بیش از چندسال هم به طول می انجامد که از نظر اقتصادی مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد.

حسین عباس نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شمال و جنوب کشور دسترسی به دریا وجود دارد، اظهار کرد: در مناطق شمالی و جنوبی کشور پتانسیل های زیادی برای تحقق موضوعات مرتبط با دریا از جمله ترانزیت، گردشگری، صنایع، محیط زیست، شیلات و .

وجود دارد.

برای مثال جزایر بسیاری داریم که پتانسیل های بسیاری در بخش تاریخی، محیط زیستی و طبیعی دارند و می توانند گردشگری را رونق دهند یا شرایط خوبی برای ترانزیت کالا وجود دارد.

توسعه زیرساخت ها متوازن نبوده است وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات فیزیکی، زیربنایی و ساختاری زیادی خصوصا در بخش حمل و نقل انجام شده اما توسعه زیرساخت ها به صورت همگن و متوازن نبوده است.

یعنی توسعه زیرساخت و ناوگان که مکمل هم هستند هم زمان انجام نشده است.

ناوگان نیاز به نگهداری و نوسازی دارد صنایع داخلی کمک کنند این کارشناس حوزه دریایی با بیان اینکه در چرخه صنعت


برچسب ها: کشتی سازی - کشتی - ساخت کشتی - کشور - دریا - پتانسیل - کارشناس
آخرین اخبار سرویس:

کشتی سازی گران و زمان بر است/ بانک ها حمایت کنند

کشتی سازی گران و زمان بر است/ بانک ها حمایت کنند