مطالب مرتبط:
مهندس جنگنده های اف 35 کیست؟
جنگنده اف 35 زیر نظر این مرد ساخته می شود
ارتش روسیه جنگنده پیشرفته خود را تحویل گرفت + ببینید
مهندس جنگنده های اف 35 کیست؟
مهندس جنگنده های اف 35 کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 11:152024-10-12بين الملل

مهم ترین سلاح جهان؛ نه جنگنده است نه ناو هواپیمابر


شرکت هلسینگ تاکنون چندین قرارداد دولتی مهم از جمله ارتقاء سامانه جنگ الکترونیک (جنگال) در جنگنده های یوروفایتر آلمان با همکاری شرکت سوئدی هواپیماسازی (ساب - Saab)؛ - شرکت هلسینگ تاکنون چندین قرارداد دولتی مهم از جمله ارتقاء سامانه جنگ الکترونیک (جنگال) در جنگنده های یوروفایتر آلمان با همکاری شرکت سوئدی هواپیماسازی (ساب - Saab)؛ ایجاد زیرساخت هوش مصنوعی برای ابتکار چند ملیتی موسوم به سامانه نبرد هوایی آینده بین آلمان، فرانسه و اسپانیا برای ساخت جنگنده های نسل ششم؛ و پروژه آینده نگرانه شرکت ایرباس موسوم به سیستم وینگمن – Wingman یا همان پهپاد های تهاجمی هم پَر را به دست آورده است.

یک استارت آپ پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در اروپا به نام هلسینگ - Helsing ، این ایده را مطرح کرده است که در این دوره و زمانه نرم افزارهای پیشرفته و هوش مصنوعی برای موفقیت نظامی بسیار مهم هستند.

این موضوع همزمان شده با اینکه دولت های اروپایی عزم خود را جزم کردند تا مبالغ زیادی از پول های نقد خود برای سیستم های نظامی و تسلیحات جدید اختصاص دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، هلسینگ که دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان قرار دارد، در ماه ژوییه امسال، یعنی تنها چهار سال پس از آغاز به کارش به ارزش 4.


برچسب ها: هوش مصنوعی - جنگ الکترونیک - جنگنده - شرکت - سامانه - مصنوعی - الکترونیک
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین سلاح جهان؛ نه جنگنده است نه ناو هواپیمابر

مهم ترین سلاح جهان؛ نه جنگنده است نه ناو هواپیمابر