مطالب مرتبط:
بارزانی: اجازه نمی دهیم از خاک اقلیم در ضربه زدن به ایران استفاده شود/ سفر آقای پزشکیان به عنوان اولین رییس جمهور ایران به اربیل برای ما تاریخی است
پزشکیان: اگر ید واحد شویم اجازه نمی دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند | ویدئو
پزشکیان: اجازه نمی دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند
پزشکیان: اجازه نمی دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند+فیلم
گوترش: خطر تبدیل شدن لبنان به یک غزه دیگر وجود دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 12:202024-09-24بين الملل

پزشکیان: نباید اجازه دهیم لبنان به غزه دیگری تبدیل شود


رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی بر ضرورت جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد و درباره پیامدهای گسترش تنش های اخیر در منطقه هشدار داد.

- رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی بر ضرورت جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد و درباره پیامدهای گسترش تنش های اخیر در منطقه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان رییس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در گفت وگویی درباره حملات متجاوزانه گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان به بهانه مقابله با جنبش حزب الله گفت که این حملات بحرانی انسانی است که با خطرِ ورود منطقه به جنگی گسترده تر مواجه است.

شبکه سی ان ان نوشت که پزشکیان در بخشی از گفت وگویی اختصاصی با فرید زکریا خبرنگار این شبکه هشدار داد که خطر دامن گیر شدن آتش رخدادهای فعلی(در لبنان) در کل منطقه وجود دارد.

این اظهارات پزشکیان در حالی مطرح می شود که حملات موشکی رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان و همچنین انفجار پیجرها و بی سیم ها با ده ها شهد و زخمی در لبنان شدت یافته است.

سی ان ان نوشت که رییس جمهور ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران به حزب الله توصیه خواهد کرد در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی خویشتن داری کن


برچسب ها: رییس جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - رژیم صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - جمهوری اسلامی - رییس جمهوری - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: نباید اجازه دهیم لبنان به غزه دیگری تبدیل شود

پزشکیان: نباید اجازه دهیم لبنان به غزه دیگری تبدیل شود