مطالب مرتبط:
زنجیره ایده تا محصول توسط جهاددانشگاهی کامل می شود
10 ایده برتر دومین رویداد ملی فناورانه کشور از استان سمنان بود
ایده ای جدید برای نگهداری جواهرات و اشیای قیمتی + ویدیو
ایالات متحده از طریق کانال های پنهانی از تهران خواسته است که در صورت حمله اسراییل، واکنشی سنجیده داشته باشد / ما واقعاً نمی دانیم [ایران]چه خواهد کرد؛ افراد کلیدی در داخل ایران ایده های متفاوتی درباره چگونگی و زمان پاسخگویی به اسراییل خواهند داشت / در مورد سطح شفافیت اطلاعاتی که
جرییات حادثه مرگبار در سمنان | 3 کشته و زخمی در تصادف زنجیره ای در جاده سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 00:202024-10-12سياسي

زنجیره ایده تا محصول توسط جهاددانشگاهی کامل می شود


معاون رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه تجاری سازی باید به عنوان فرآیندی در کنار زنجیره ایده تا محصول قرار گیرد، گفت: جهاددانشگاهی برای تحقق این هدف در کنار کسب و کارهای نوپای فناورانه است.

- ایسنا/البرز معاون رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه تجاری سازی باید به عنوان فرآیندی در کنار زنجیره ایده تا محصول قرار گیرد، گفت: جهاددانشگاهی برای تحقق این هدف در کنار کسب و کارهای نوپای فناورانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ابراهیمی معاون رییس جهاددانشگاهی، روز شنبه، 21 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان متولی پارک علم و فناوری البرز یکی از سازمان ها و نهادهای مهم کشور در حوزه پژوهش و فناوری است.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه که از عمر این نهاد می گذرد فعالیت های نوآورانه و فناورانه مختلفی توسط این نهاد برای رفع نیازهای کشور انجام شده است.

به عنوان مثال در حوزه پزشکی پژوهشگاه رویان جزو پژوهشکده های سرآمد کشور و در حوزه سلول های بنیادی جز نهادهای سرآمد بین المللی است.

این مسئول بیان کرد: در حوزه کشاورزی، مهندسی، محیط زیست، هنر و علوم انسانی نیز جهاددانشگاهی خدمات بسیاری به جامعه ارائه کرده است


برچسب ها: جهاددانشگاهی - پارک علم و فناوری البرز - تجاری سازی - زنجیره - فناوری - سازمان ها - کنار
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ایده تا محصول توسط جهاددانشگاهی کامل می شود

زنجیره ایده تا محصول توسط جهاددانشگاهی کامل می شود