مطالب مرتبط:
بهبود روشنایی معابر شهری مرکز استان بوشهر
126 پستچی در استان یزد فعالیت دارند
ازدواج ستاره محبوب کریکت افغانستان جنجالی شد؛ راشدخان کیست؟
از کجا بفهمم رابطه عاطفی به یک ازدواج خوب منجر میشود یا نه؟ | در 6 ماه اول در رابطه چه چیزی باید ببینیم که پتانسیل یک ازدواج خوب را داراست؟ +ویدئو
وام ازدواج فرزندان بازنشستگان/واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 07:152024-10-08ورزشي

فعالیت 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان ایلام


معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان ایلام گفت: 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان فعال است و  برای افراد علاقمند واجد شرایط  که  خواستار راه انداری این مراکز هستند در کمترین زمان ممکن مجوز لازم  صادر خواهد شد.

- ایسنا/ایلام معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان ایلام گفت: 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان فعال است و  برای افراد علاقمند واجد شرایط  که  خواستار راه انداری این مراکز هستند در کمترین زمان ممکن مجوز لازم  صادر خواهد شد.

محمدرضا تردست با حضور در ایسنا اظهار کرد: یکی از ماموریت های مهم معاونت جوانان ورزش و جوانان ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت است که خوشبختانه در سال 1402 در جشنواره شهید رجایی معاونت جوانان رتبه اول را در این حوزه کسب کرد.

وی با بیان اینکه افراد تاثیرگذار در این زمینه شناسایی، تقدیر و تجلیل شدند، گفت: در بین این عزیزان اساتید دانشگاه، ائمه جماعات، خیرین، بزرگان و مصلحان و ورزشکاران و خیرین و حتی تولیدکنندگان محتوا در این عرصه حضور داشتند.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری کارگاه های قبل ، حین و بعد از ازدواج برای جوانانی که در آستانه ازوداج هستند خبر داد و گفت: تعداد این کارگاه ها در طول ماه حداقل دو کارگاه است و این آمادگی وجود دارد که برای ه


برچسب ها: جوانان - مشاوره ازدواج - ورزش و جوانان - معاون امور جوانان - استان ایلام - خانواده - استان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان ایلام

فعالیت 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان ایلام