مطالب مرتبط:
تصاویر/ خروش یک ملت در بدرقه فرمانده شهید جبهه مقاومت
تصاویر/ بدرقه پرچمدار جبهه مقاومت در مشهدالرضا
پایان سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) دی با حضور هنرمندان جبهه مقاومت در سمنان
فصل پیروزی خون شهدا نزدیک است
رشادت های جبهه مقاومت را باید با شعر و هنر به تصویر کشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 22:152024-10-16سياسي

خون شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) ضمن تکریم یاد شهدای جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان تأکید کرد: خون مطهر شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند و پیروزی قطعاً از آن ماست.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) ضمن تکریم یاد شهدای جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان تأکید کرد: خون مطهر شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند و پیروزی قطعاً از آن ماست.

سردار غلامحسین غیب پرور امشب، 25 مهرماه در اجلاسیه 1300 شهید کازرون که در راستای دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس در حال برگزاری است، تصریح کرد: امام راحل عَلَم اسلام خواهی و مبارزه با قلدران و مستکبران عالم را بلند کرد که مردم ایران زیر این علم قرار گرفتند لذا این دشمنی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است و تا به امروز ادامه داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً جبهه حق در مقابل جبهه باطل رخ به رخ قرار می گیردف گفت: ما دوران قبل از ظهور را می گذرانیم و خوشا به سعادت کسانی که از قافله جانمانند و موقعیت را درک کنند و دنیا آنان را نفریبد.

غیب پرور با بیان اینکه وقتی فتنه جو را آلوده و مشوش می کند، حتی ممکن است خواص جامعه راه را گم کنند، گفت: جریان معاندین نسبت به اسلام ناب در طو


برچسب ها: جبهه مقاومت - جانشین فرمانده کل سپاه - مقاومت - فرمانده کل سپاه - سیدحسن نصرالله - شهید - سردار غلامحسین غیب پرور
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند

خون شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند