مطالب مرتبط:
ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد
ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد
هر رای به ترامپ و هریس تایید نسل کشی غزه است + فیلم
درخواست تمسخرآمیز ترامپ از کامالا هریس
ترامپ با زیر سوال بردن توانایی ذهنی رقیب انتخاباتی: هریس تست هوش بدهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-15بين الملل

ترامپ: هریس واقعا یک مشکلی دارد


«دونالد ترامپ» ضمن آنکه رقیب دموکراتش «کامالا هریس» را فردی «سست و بی حال» خواند، گفت که او «واقعا یک مشکلی دارد» و در عین حال از این نامزد حزب دموکرات خواست تا تست شناختی بدهد.

- دونالد ترامپ ضمن آنکه رقیب دموکراتش کامالا هریس را فردی سست و بی حال خواند، گفت که او واقعا یک مشکلی دارد و در عین حال از این نامزد حزب دموکرات خواست تا تست شناختی بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان تروث سوشال نوشت: این مسئله بسیار مهم است که کامالا هریس یک تست شناختی بدهد تا نیروی جسمانی و چابکی او ارزیابی شود.

طبق گزارش راشا تودی، رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه تاکید کرد: حرکات کامالا باعث شده تا بسیاری به این قضیه پی ببرند که او واقعا یک مشکلی دارد.

حتی در برنامه 60 دقیقه و مصاحبه با سی بی اس برای آنکه از دروغ گویی کامالا محافظت کنند، به طور غیرقانونی و بی شرمانه ای جواب دیگری را جایگزین اظهارات او می کردند که هم احمقانه بود و هم ربطی به سوال مطرح شده نداشت.

در کارزار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا مسئله سن، سلامت جسمانی و روانی نقش مهمی را ایفا کرده است؛ نگرانی ها درباره سلامت جسمی و شناختی جو بایدن رییس جمهور آمریکا زمانی که او


برچسب ها: رییس جمهور سابق آمریکا - دونالد ترامپ - کامالا هریس - رییس جمهور سابق - دموکرات - حزب دموکرات - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: هریس واقعا یک مشکلی دارد

ترامپ: هریس واقعا یک مشکلی دارد