مطالب مرتبط:
ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه چالوس چه بود؟
عامل چاقوکشی ورزشگاه چالوس دستگیر شد
عامل اصلی چاقوکشی در ورزشگاه چالوس دستگیر شد
چاقوکشی در ورزشگاه چالوس / بازداشت یک نفر
چاقوکشی در ورزشگاه چالوس / بازداشت یک نفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 17:202024-10-13ورزشي

جزییات ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه چالوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایمنا، در جریان دیدار تیم های نیکا پارس چالوس و پیروزی شمال ساری که در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر زیر 20 سال مازندران در ورزشگاه چالوس برگزار شد، یکی از همراهان تیم ساری که البته مسئولیتی در این تیم نداشت، پس از واگذاری نتیجه به تیم حریف با چاقو به بعضی عوامل تیم میزبان حمله ور شد.

دو ماه بعد از این ماجرا و در 24 ساعت گذشته فیلم این اتفاق در فضای مجازی دست به دست چرخید، در این فیلم به نظر می رسد که مردی در حال حمله ور شدن به خانمی است و می خواهد با چاقو به وی حمله کند، اما اصل ماجرا چه بود؟ روح الله اسماعیلی، مدیر و سرمربی تیم پیروزی شمال ساری درباره حواشی ایجاد شده در این دیدار گفت: یکی از مربیان تیم ما که محروم بود، در این بازی روی سکوی تماشاگران نشسته بود و از روی سکو تیم را هدایت و مربیگری می کرد.

وی افزود: این موضوع به ظاهر باب میل چالوسی ها نبود و آن ها که خانوادگی روی سکوها نشسته بودند با دستور یک شخص که گویا لیدر تماشاگران بود، شروع به فحاشی به مربی تیم ما کردند و این داستان تا پایان بازی ادامه داشت، اما مربی ما هیچ واکنشی نسبت به فحاشی ها و بی احترامی ها نداشت.

مدیر و سرمربی تیم پیروزی شمال ساری ادامه داد: در جمع هواداران چند تن از خانواده های بازیکنان ما نیز حضور داشتند و الفاظ رکیک و ف


برچسب ها: ورزشگاه چالوس - چالوس - رقابت های لیگ برتر - ماجرا - نیکا پارس چالوس - ورزشگاه - پیروزی
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه چالوس

جزییات ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه چالوس