مطالب مرتبط:
اقتصاد دریامحور و توسعه نوارساحلی از اولویت های شرکت سرمایه گذاری مسکن است
نیاز به دیوارهای شیشه ای برای تصمیم گیری و شفافیت در عملکرد بورس داریم / رییس سازمان بورس باید اعتماد مردم به بازار سرمایه را بار دیگر جلب کند
انفعال سازمان بورس در وصول سود سهام عدالت از شرکت ها
انفعال سازمان بورس در وصول سود سهام عدالت از شرکت ها
امام جمعه بیروت: وفاداری به شهید نصرالله، سرمایه گذاری شهادت ایشان در راه فلسطین و وحدت و حفظ امت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 13:152024-10-01سياسي

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه گذاری شهر


اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی 1402 را تصویب کردند.

- اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی 1402 را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی 1402 را روی میز بررسی خود قرار دادند و مهدی صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسابرس گفت: سازمان موظف به تعیین تکلیف اموال راکد است و همچنین سازمان موظف است که ظرف مدت یک ماه با تشکیل کارگروهی نسبت به حل مشکلات و مسایلی که حسابرس تعیین کرده، اقدام کند.

وی افزود: سازمان موظف است نسبت به تعیین تکلیف ملک موسوم به اقوام و بعثت اقدام کند و همچنین بایستی گزارشی در مورد سرانجام مالیات بر ارزش به شورای شهر تهران ارائه کند و گزارش اصلاحات انجام شده باید به اطلاع شورای شهر تهران برسد.

ناصر امانی نیز در مورد گزارش حسابرس با بیان اینکه معاونت مالی 157 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان به مرکز طراوات زندگی و سازمان زندانها داده است گفت: این عد


برچسب ها: شورای شهر تهران - حسابرس - اعضای شورای شهر - حسابرسی - سازمان - شهرداری تهران - تهران
آخرین اخبار سرویس:

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه گذاری شهر

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه گذاری شهر