مطالب مرتبط:
گنبد آهنین در برابر ملت ایران گنبدی پوشالی است
گنبد آهنین در مقابل موشک های ایران تبدیل به آبکش آهنین شد
ایران در آماده باش برای همه سناریو های احتمالی اسراییل؛ عبور موشک ها از گنبد آهنین و فلاخن داوود و پیکان!
آماده باش در ایران برای سناریوی بعدی اسراییل /گنبد آهنین و فلاخن داوود و پیکان فروریخت /ایران دکمه طبقه بالاتر آسانسور موشکی را خواهد زد؟
وزیر ورزش: گنبد آهنین آبکشی بیش نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 16:202024-10-02سياسي

ادعای پوشالی کارآیی گنبد آهنین نقش برآب شد


در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای تاکید کرد که سال ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.

- در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای تاکید کرد که سال ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : نصر من الله و فتح غریب آتش خشم مقدس ملت بزرگ ایران در قالب موشک های ایرانی و به مثابه سجیل بر دشمن غاصب فرودآمد و نتانیاهوی خبیث و صهیونیست های کودک کش را به فرار به سمت پناهگاه ها وادار ساخت.

سال ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.

عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 که در پاسخ به ترور میهمان عزیز ایران شهید اسماعیل هنیه و ترور و شهادت جانسوز مستشار نظامی ایران شهید نیلفروشان و ترور ناجوانمردانه سید مقاوت، دبیرکل شجاع و شهیر حزب الله لبنان، شهید سرافراز سید حسن نصرالله بود، قلب مسلمانان عالم و آزادی خواهان را روشن نمود.


برچسب ها: موشک های ایرانی - گنبد آهنین - جامعه اسلامی مهندسین - صهیونیست - صهیونیستی - ایران - کارآیی
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پوشالی کارآیی گنبد آهنین نقش برآب شد

ادعای پوشالی کارآیی گنبد آهنین نقش برآب شد