مطالب مرتبط:
شهید سید حسن نصرالله : دشمنان یقین دارند با وجود امام خامنه ای راه به جایی نخواهند برد
آیا سید حسن نصرالله شهید شده است؟!
سید حسن نصرالله زنده است یا شهید شده؟ ابهامات همچنان ادامه دارد
آخرین خبرها درباره وضعیت سلامتی سید حسن نصرالله: آیا دخترش زینب شهید شده است؟
دبیرکل حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 20:202024-09-28سياسي

شهید «سید حسن نصرالله» خواب راحت را چشمان دشمنان گرفته بود


شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود.

- شهید سید حسن نصرالله خواب راحت را چشمان دشمنان گرفته بود بندرعباس-نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شنبه شب در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید سید حسن نصرالله در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله در مسیر حرکت به سمت کمال لحظه ای توقف نکرد و از هیچ تلاشی برای دفاع از مظلومان فروگذار نکرد.

وی افزود: شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود و آسایش و آرامش را از دشمنان اسلام سلب کرده بود.

شهید نصرالله ذوب در ولایت شده بود نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: شهید نصرالله ذوب در ولایت شده بود و جز در مسیر ولایت حرکت نکرد و توانست خود را به نمودی ار اقیانوس عظیم امت اسلامی تبدیل کند.


برچسب ها: سید حسن نصرالله - نماینده ولی فقیه در هرمزگان - سید حسن - سید حسن نصر الله - حسن نصرالله - خواب راحت - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

شهید «سید حسن نصرالله» خواب راحت را چشمان دشمنان گرفته بود

شهید «سید حسن نصرالله» خواب راحت را چشمان دشمنان گرفته بود