مطالب مرتبط:
زیرساختهای ورزشی آذربایجان غربی تقویت شود
تصاویر/ نشست فصلی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ارگان ها، سازمان ها و نهاد های آذربایجان غربی
مشارکت بیش از یک میلیون نفر در برنامه های ورزش همگانی آذربایجان غربی
مبارزه با مواد مخدر در مرزهای آذربایجان غربی به جد پیگیری شود
توده هوای سرد از شنبه میهمان آذربایجان غربی است/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 19:152024-10-17ورزشي

زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی تقویت شود


استاندار آذربایجان غربی با تاکید براینکه زیرساخت های ورزشی استان تقویت شود، گفت: توسعه متوازن ورزشی استان در دستور کار است.

  - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید براینکه زیرساخت های ورزشی استان تقویت شود، گفت: توسعه متوازن ورزشی استان در دستور کار است.

  محمدصادق معتمدیان 26 مهرماه در نشست صمیمی با هیات های ورزشی که در استانداری برگزار شد، افزود: باید زیرساخت های ورزشی استان را به میانگین کشوری و سپس به استاندارهای مطلوب کشوری برسانیم که لازمه این امر برنامه ریزی و داشتن نقشه راه مدون، هم افزایی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان گفت: یکی از ریل گذاری های مهم در سطح کلان، اتمام پروژه های نیمه تمام است که در این راستا نیز پروژههای مختلف ورزشی از جمله احداث سالنها و زورخانه های تخصصی در سطح استان اجرا و تکمیل شد.

استاندار ادامه داد: تنها احداث سالن ورزشی کافی نیست بلکه تجهیز سالنها نیز باید در برنامه قرار گیرد تا هیات های ورزشی مشکلی نداشته باشند.

معتمدیان کسب مدال توسط ورزشکاران استان در رشته های مختلف را مایه مباهات دانست و ادامه داد: همزمان با اجرای پروژه های ورزشی و توسعه زیرساختها، توسعه ورزش قهرمانی نیز مورد توجه و اولویت است.


برچسب ها: زیرساخت های ورزشی - استان - آذربایجان غربی - ورزشی - استاندار آذربایجان غربی - آذربایجان - پروژه های نیمه تمام
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی تقویت شود

زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی تقویت شود