موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
تصاویر| برنده امسال جایزه عکاسی پرندگان 2024
کومبو روزانه جمز جمعه 13 مهر برای جایزه پنج میلیونی
کومبو روزانه تپ کوین جمعه 13 مهر : جایزه 320 هزار سکه ای بگیرید
کارت های تپ کوین امروز 14 مهر : جایزه 320 هزار سکه ای بگیرید
آیا روزی جایزه نوبل به هوش مصنوعی می رسد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 11:202024-10-05فرهنگي

جایزه فیروزه محلی برای معرفی محصولات فرهنگی است


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حضور در نهمین دوره جایزه فیروزه، زمینه حمایت و پشتیبانی از محصولات فرهنگی را برای هنرمندان استان فراهم می کند.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حضور در نهمین دوره جایزه فیروزه، زمینه حمایت و پشتیبانی از محصولات فرهنگی را برای هنرمندان استان فراهم می کند.

ایرانه حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: نهمین دوره جایزه فیروزه با هدف کمک به اقتصاد فرهنگ و شناسایی آثار تولیدی در این حوزه با سه رویکرد استارتاپی، فعالیت های نوپا و فعالیت هایی که تجاری شده است، در زمینه عروسک سازی، نوشت افزار، اسباب بازی و هدایای فرهنگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهلت شرکت در نهمین دوره جایزه فیروزه تا آخر آبان ماه تمدید شد که در این دوره، بخش ویژه ایده های نوجوانان در عرصه صنایع فرهنگی و بخش طراحی شخصیت و کاراکتر نیز به جایزه فیروزه افزوده شده است و افراد می توانند در این دو بخش در موضوعات ذکرشده شرکت کنند.

او درباره اهمیت حضور و شرکت هنرمندان استان در نهمین دوره جایزه فیروزه، بیان کرد: با توجه به هدف جشنواره در راستای ترویج، تولید و مصرف کالاهای فرهنگی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالای فرهنگی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، زمینه


برچسب ها: جایزه فیروزه - فرهنگ - فرهنگی - محصولات فرهنگی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فیروزه - حمایت و پشتیبانی
آخرین اخبار سرویس:

جایزه فیروزه محلی برای معرفی محصولات فرهنگی است

جایزه فیروزه محلی برای معرفی محصولات فرهنگی است