مطالب مرتبط:
تجاری سازی دانش مهندسی با خوداتکایی فناوری در صنعت هواپیماسازی
ویدیو: گزارش پیشرفت پروژه های توسعه ای شرکت ملی صنایع مس ایران - منتهی به شهریورماه 1403
فرماندار یزد بر نقش کلیدی گمرک در احیای رونق تجاری استان تأکید کرد
موافقت بانک مرکزی با تأمین مالی 10 پروژه پتروشیمی
شهید نصرالله فرهنگ جنبش جهادی را در منطقه ما توسعه داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:102024-09-30اقتصادي

تاکید بر توسعه موافقت نامه های تجاری


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به ارمنستان در خصوص موافقت نامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ظرفیت های پیش روی تجار مطالبی ارائه کرد.

- رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به ارمنستان در خصوص موافقت نامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ظرفیت های پیش روی تجار مطالبی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، برای شرکت در نشست بزرگ تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به همراه محمدعلی دهقان دهنوی رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران به ارمنستان سفر کرد؛ در حاشیه این سفر، دیداری با فعالان اقتصادی ایران در ارمنستان، در سفارت ایران در ایروان برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مسائل، مشکلات و راهکارهای خود جهت توسعه همه جانبه مناسبات اقتصادی تجاری با کشور ارمنستان پرداختند.

در این نشست تخصصی، وزیر صمت با اشاره به اولویت این وزارتخانه در مقررات زدایی و رفع موانع تجاری توسط سازمان توسعه تجارت، بر عزم جدی وزارت صمت بر توسعه موافقت نامه های تجاری و تسهیل تجارت برای تجار و بازرگانان کشورمان تاکید کرد.

وی رفع مشکل صدور ضمانت نامه بانکی صادر کنندگان خدمات فنی مهندسی و رفع مشکل رفع تعهد ارزی صادرکنندگان را از برنامه ها و او


برچسب ها: سازمان توسعه تجارت ایران - سازمان توسعه تجارت - اتحادیه اقتصادی اوراسیا - تجارت ایران - ایران - اقتصادی - ارمنستان
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه موافقت نامه های تجاری

تاکید بر توسعه موافقت نامه های تجاری