مطالب مرتبط:
تحریم های انتقال فناوری و تجهیزات پاکسازی مین فورا برداشته شود
پاکسازی و رفع تهدیدات ناشی از مین و مهمات عمل نکرده معضلی جهانی محسوب می شود
فیلم| تقویت تجهیزات محیط بانان همدانی
فیلم| لزوم تقویت آموزش های ایمنی و آتش نشانی/تجهیزات کفایت می کند
مسئول فنی تولید (تجهیزات پزشکی)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 14:302024-10-16بين الملل

متکی: تحریم های تجهیزات پاکسازی مین فورا برداشته شود


رییس هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: اعمال تحریم ها برای انتقال فناوری ها و تجهیزات پاکسازی مین ناعادلانه و غیرقابل قبول هستند و باید فورا برداشته شده و در مقابل دسترسی کشورهای متاثر از مین به ماشین آلات و فناوری لازم برای .

- رییس هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: اعمال تحریم ها برای انتقال فناوری ها و تجهیزات پاکسازی مین ناعادلانه و غیرقابل قبول هستند و باید فورا برداشته شده و در مقابل دسترسی کشورهای متاثر از مین به ماشین آلات و فناوری لازم برای عملیات پاکسازی سریع و موثر مین تسهیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی در نشست کمیته ترویج احترام به حقوق بشردوستانه بین المللی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) گفت: همه ساله مین های ضدنفر باقیمانده از جنگ ها و درگیری ها، قربانیان بسیاری را در نقاط مختلف دنیا درگیر می کند.

این مین ها و بقایای مواد منفجره باقیمانده از جنگ، امنیت و توسعه پایدار برخی از کشورها را به چالش کشیده است لذا برای کاهش خطرات مرتبط با آن ها و حفاظت از جان انسان ها و ایجاد شرایط امن برای فعالیت های اقتصادی اجتماعی به برنامه جامعی نیاز است که علاوه بر تمرکز بر مین زدایی به عنوان یک برنامه کلیدی، شامل تلاش هایی مانند ظرفیت سازی آموزش و افزایش آگاهی باشد.


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - هیات پارلمانی ایران - پاکسازی - انتقال فناوری - هیات پارلمانی - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

متکی: تحریم های تجهیزات پاکسازی مین فورا برداشته شود

متکی: تحریم های تجهیزات پاکسازی مین فورا برداشته شود