مطالب مرتبط:
آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه در همدان
فیلم| افتتاح نمایشگاه پایگاه اسوه در خمین
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج در گناوه
فیلم/ برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج شهرستان میبد
برپایی نمایشگاه طرح اسوه با 26 غرفه در همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 16:052024-09-24فرهنگي

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد


نمایشگاه «اسوه» روز سه شنبه سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و دیگر مدیران شهرستانی از امروز به مدت دو روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شد.

- ایسنا/همدان نمایشگاه اسوه روز سه شنبه سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و دیگر مدیران شهرستانی از امروز به مدت دو روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شد.

این نمایشگاه با 44 غرفه، دستاوردهای اقشار مختلف بسیج و پایگاه های بسیج محلات شهرستان ملایر را در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری، کشاورزی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار داده است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه امروز در این نمایشگاه شاهد جلوه های با شکوهی از خدمت رسانی و تلاش در بخش های مختلف هستیم، افزود: رزمندگان عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس، باشکوه ترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند و امروز شاهد امتداد آن فداکاری و تلاش ها در پایگاه های بسیج شهرستان ملایر هستیم.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه - فرمانده سپاه ناحیه ملایر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرمانده - فرمانده بسیج - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد