مطالب مرتبط:
تحقق عینی شعار جامعه محوری و تمدن سازی
فرهنگ کار در لرستان باید ارتقا یابد
تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت در جزیره خارگ
کیفیت کشتار مرغ نیازمند پیگیری و ارتقا است
آماده سازی مزار سردار شهید عباس نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-17سياسي

کارکردهای موکب را باید با نگاه تمدن سازی ارتقا داد


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین را نباید محدود به زیارت دانست، گفت: کارکردهای موکب را باید با نگاه تمدن سازی ارتقا داد.

- بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین را نباید محدود به زیارت دانست، گفت: کارکردهای موکب را باید با نگاه تمدن سازی ارتقا داد.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این خصوص اظهار کرد: بر اساس روایات در دوران ظهور امام زمان (عج) معرف خود را امام حسین (ع) معرفی می کند به همین جهت است که باید تمام جهان حسین (ع) را بشناسند.

وی، با ذکر این نکته که تمام دنیا آگاه است که امام حسین (ع) مصلح و عزت آفرین است، عنوان کرد: مردم جهان که شناختی نسبت به امام حسین (ع) دارند باعث می شود که حضرت مهدی (عج) را نیز بپذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، راهپیمایی اربعین را محدود به زیارت ندانست و تصریح کرد: یکی از ابعاد راهپیمایی اربعین، زیارت است و دیگر بعد مربوط به تمدن سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با بیان این نکته که شناساندن امام حسین (ع) به جهانیان کمک به بشریت است، گفت: امروز هر کس که دل در گرو آرزوی بشریت دارد باید به سهم خودش برای شناساندن امام حسین (ع) در سطح جهانی تلاش کند و هر چه در این زمینه فعالیت شود نقش خود در


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان هرمزگان - راهپیمایی اربعین - کارکردهای - راهپیمایی - تمدن سازی
آخرین اخبار سرویس:

کارکردهای موکب را باید با نگاه تمدن سازی ارتقا داد

کارکردهای موکب را باید با نگاه تمدن سازی ارتقا داد