مطالب مرتبط:
هشدار لاوروف درباره استفاده اوکراین از تسلیحات دوربرد
خط قرمز روسیه مشخص شد: استفاده از تسلیحات دوربرد توسط اوکراین
هشدار لاوروف درباره استفاده اوکراین از تسلیحات دوربرد
کامران قاسپور جدی ترین گزینه جایگزینی یزدانی برای مبارزه با تیلور آمریکایی
انتقاد یک شاگرد امام خمینی از سکوت مردم مصر در قبال قضایای فلسطین/ آیت الله سجادی: دانشجویان آمریکایی قیام می کنند، اما مصری ها ساکت هستند!/ الازهر جواب خدا را چه خواهد داد؟/ اصل اساسی قیام امام، دفاع از مظلوم بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-09بين الملل

انتشار لیست تسلیحات آمریکایی که هنوز دولت بایدن به اوکراین نداده است


فرمانده ارشد ارتش آمریکا در اروپا فهرستی از تسلیحاتی را که ایالات متحده در اختیار دارد و می تواند به اوکراین ارسال کند اما دولت «جو بایدن» هنوز دست به چنین اقدامی نزده است را منتشر کرد.

- فرمانده ارشد ارتش آمریکا در اروپا فهرستی از تسلیحاتی را که ایالات متحده در اختیار دارد و می تواند به اوکراین ارسال کند اما دولت جو بایدن هنوز دست به چنین اقدامی نزده است را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ضمیمه ای از یک گزارش محرمانه درباره استراتژی اوکراین که توسط دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در ماه گذشته میلادی به کنگره ارسال شد، کریستوفر کاولی رییس فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا فهرستی از تسلیحاتی که این کشور در اختیار دارد و به گفته مقامات آگاه می توانند در جنگ اوکراین موثر واقع شوند را منتشر کرد.

منبع آگاه دیگری به شبکه خبری سی ان ان با اشاره به این تسلیحات گفت: این فهرست شامل نوعی از موشک هوا به زمین است و همچنین سیستم برقراری ارتباط لینک16 هم به عنوان یک شبکه اشتراک گذاری داده که توسط ایالات متحده و ناتو استفاده می شود و ارتباط یکپارچه تری را بین سیستم های نبرد ایجاد می کند، در این فهرست قرار دارد.

ماه گذشته میلادی سه منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند دولت جو بایدن گزارش محرمانه ای را درباره استراتژی خود برای جنگ اوکراین


برچسب ها: اوکراین - تسلیحات - فرمانده ارشد ارتش - ارتش آمریکا - آمریکا - ایالات متحده - جو بایدن
آخرین اخبار سرویس:

انتشار لیست تسلیحات آمریکایی که هنوز دولت بایدن به اوکراین نداده است

انتشار لیست تسلیحات آمریکایی که هنوز دولت بایدن به اوکراین نداده است