مطالب مرتبط:
تجلیل اداره کل اوقاف فارس از خبرگزاری حوزه در هفته وقف
رقابت 172 نفر در آزمون معارفی مسابقات قرآن اوقاف فارس
احیای موقوفات از بین رفته و مصرف در راه خود تکلیف اوقاف است
برگزاری نخستین اجلاسیه 23 شهید کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس
برگزاری جشنواره کارتون در راستای سند راهبردی فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 18:052024-09-25سياسي

درخشش اوقاف فارس در جشنواره شهید رجایی/ 20 هزار سند اجاره موقوفات تنظیم شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از کسب رتبه برتر این اداره کل در شاخص «کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی» در فرایند ارزیابی عملکرد سال 1402 در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از کسب رتبه برتر این اداره کل در شاخص کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی در فرایند ارزیابی عملکرد سال 1402 در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب و ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: اداره کل اوقاف فارس با داشتن 18 اداره و 14 دفتر نمایندگی موقوفات و بقاع متبرکه استان پهناور فارس را اداره و مدیریت می کند.

وی با بیان اینکه بیش از 14 هزار موقوفه و 200 هزار رقبه در استان فارس وجود دارد، افزود: همچنین 1408 بقعه متبرکه در استان فارس وجود دارد.

موسوی بیان کرد: همکاران ما در اوقاف فارس، طی یکسال گذشته در راستای تسهیل امور مراجعه کنندگان و خدمت به ارباب رجوع بیش از 20 هزار سند اجاره موقوفات با مستاجران تنظیم کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: مدیریت مجموعه بقاع متبرکه استان نیز با همکاری تعداد 5000 نفر از اعضای هیئت امناء و خدام بقاع متبرکه صورت می گیرد.


برچسب ها: جشنواره شهید رجایی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه فارس - اوقاف و امور خیریه - فارس - شهید رجایی - ارزیابی عملکرد
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اوقاف فارس در جشنواره شهید رجایی/ 20 هزار سند اجاره موقوفات تنظیم شد

درخشش اوقاف فارس در جشنواره شهید رجایی/ 20 هزار سند اجاره موقوفات تنظیم شد