مطالب مرتبط:
رفع تصرف 16 هزار مترمربع از اراضی دولتی لرستان
اراضی ملی / به نام دولت، برای ملت
حدنگاری بیش از  99 درصد از اراضی ملی و کشاورزی شهرستان کنگان                  
16 هزار مترمربع از اراضی دولتی لرستان رفع تصرف شد
حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری در داراب انجام می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 09:202024-09-30اقتصادي

نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طیعی مازندران گفت: نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران به این سازمان سپرده شد.

- ساری- رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طیعی مازندران گفت: نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران به این سازمان سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد زیارلاریمی صبح دوشنبه در نشست آموزشی افزود: برای اولین بار، سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران عهده دار نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی شد.

زیارلاریمی با اشاره به برپایی نشست آموزشی گفت: شیوه نامه و دستورالعمل های اجرایی نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران با کمک مدیران و کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی و امور اراضی استان طی جلسات متعدد تهیه و تدوین شده است.

زیارلاریمی با بیان اینکه این فرآیند برای نخستین بار در استان مازندران در حال انجام است افزود: پیش از این، واگذاری و نظارت بر عهده امور اراضی استان بود و این اولین بار است که نظارت این امر به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار شد و تلاش سازمان بر اجرای مطلوب و معقول این امر خواهد بود.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با پذیرفتن این مسئولیت در مقام پاسخگویی خواهد بود به همین منظور بر اجرای دقیق همت خواهد کرد.


برچسب ها: واگذاری اراضی ملی - سازمان نظام مهندسی کشاورزی - نظام مهندسی کشاورزی - واگذاری اراضی - اراضی ملی و دولتی - مهندسی کشاورزی - سازمان نظام مهندسی
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران

نظارت بر طرح های واگذاری اراضی ملی و دولتی به سرمایه گذاران