مطالب مرتبط:
رسانه قطری: پهپاد حزب الله به محل اقامت نتانیاهو در قیساریه اصابت کرده / روزنامه اسراییلی: معلوم نیست که آیا نتانیاهو در محل اقامت خود حضور داشته یا نه / دفتر نتانیاهو از اظهارنظر خودداری کرد / رادیو و تلویزیون اسراییل: این پهپاد 70 کیلومتر از لبنان راه پیموده تا به این شهر رسیده / حضو
سلاح مخوف ایران برای مقابله با حمله اسراییل؛ همه چیز درباره سایلنت هانتر (Silent Hunter) / چرا اسراییلی ها از سامانه دفاع لیرزی جدید ایران هراس دارند؟ 
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز؛ نویدبخش تحولات گسترده و مثبت
آغاز رزمایش مرکب دریایی آیونز 2024 با حضور 8 کشور + فیلم
استقبال از ناوگروه های شرکت کننده در رزمایش دریایی آیونز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-19بين الملل

فرانسه اجازه حضور شرکت های اسراییلی در نمایشگاه سلاح های دریایی را نداد


در یک اقدام جدید که باعث افزایش تنش بین فرانسه و رژیم اسراییل شده است، دولت فرانسه تصمیم گرفته شرکت های اسراییلی را از شرکت در نمایشگاه بین المللی سلاح های دریایی یورونوال (Euronaval) که در نوامبر آینده برگزار می شود، - فرانسه اجازه حضور شرکت های اسراییلی در نمایشگاه سلاح های دریایی را نداد در یک اقدام جدید که باعث افزایش تنش بین فرانسه و رژیم اسراییل شده است، دولت فرانسه تصمیم گرفته شرکت های اسراییلی را از شرکت در نمایشگاه بین المللی سلاح های دریایی یورونوال (Euronaval) که در نوامبر آینده برگزار می شود، منع کند.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو: در یک اقدام جدید که باعث افزایش تنش بین فرانسه و رژیم اسراییل شده است، دولت فرانسه تصمیم گرفته شرکت های اسراییلی را از شرکت در نمایشگاه بین المللی سلاح های دریایی یورونوال (Euronaval) که در نوامبر آینده برگزار می شود، منع کند.

این تصمیم پس از ممنوعیت مشابهی در نمایشگاه یوروساتوری چهار ماه پیش اتخاذ شد و بخشی از تلاش های پاریس برای فشار بر تل آویو به منظور توقف عملیات نظامی در غزه محسوب می شود.

تصمیم فرانسه و جزییات ممنوعیت سازمان دهندگان نمایشگاه یورونوال اعلام کردند که این ممنوعیت شامل هفت شرکت صهیونیستی می شود.


برچسب ها: اسراییل - نمایشگاه بین المللی - فرانسه - نمایشگاه - اسراییلی - رژیم اسراییل - بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه اجازه حضور شرکت های اسراییلی در نمایشگاه سلاح های دریایی را نداد

فرانسه اجازه حضور شرکت های اسراییلی در نمایشگاه سلاح های دریایی را نداد