مطالب مرتبط:
هیچ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی همدان بدون خوابگاه نیست
سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان منصوب شد
تولید داروی گیاهی درمان بیماری تخمدان پلی کیستیک در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
نصیری قیداری سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان شد
تجمع ضد صهیونیستی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 18:202024-10-01ورزشي

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر محمد حسین پورغریب شاهی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر محمد حسین پورغریب شاهی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سید رضا رییس کرمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر محمد حسین پورغریب شاهی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: دکتر محمد حسین پورغریب شاهی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران سلام علیکم، با تقدیم احترام، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید.

امیدوارم در تعامل سازنده با معاونین محترم دانشگاه، رؤسای ارجمند دانشکده ها و دست اندرکاران امور فرهنگی و مجموعه های ذیربط در داخل و خارج دانشگاه و با بهره مندی از توان و تجارب ارزشمند همکاران و کارشناسان معزز آن معاونت و مشارکت اساتید گرانقدر و دانشجویان عزیز و سایر ظرفیت های موجود، جهت نیل به رسالت ذاتی معاونت فرهنگی دانشجویی که همانا ایجاد بستر مناسب در زمینه های فرهنگی، رفاهی و ورزشی برای اع


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشگاه علوم پزشکی - معاونت فرهنگی و دانشجویی - دانشگاه - دانشگاه علوم - معاونت فرهنگی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد