مطالب مرتبط:
هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد
خویشتنداری مقاومت به پایان رسید/فاصله ای میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد
کوچ اجباری مردم غزه به مصر بزرگترین توطئه آمریکایی-صهیونیستی است |
اینفلوئنسر آمریکایی: چه دروغ هایی که درباره سنوار و رهبران حماس به ما نگفته بودند (فیلم)
رسوایی جدید در هالیوود | از اخاذی با تهدید تا تعرض جنسی به زنان؛ از اتهامات «شان دیدی»، رپر سرشناس آمریکایی چه می دانیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 15:402024-10-20سياسي

هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اظهارات رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر اطلاع داشتن از حمله صهیونیست ها نشان می دهد که هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها .

- هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد ابراهیم رضایی گفت: اظهارات رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر اطلاع داشتن از حمله صهیونیست ها نشان می دهد که هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اظهارات رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر اطلاع داشتن از حمله صهیونیست ها نشان می دهد که هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد و رژیم اسراییل تبدیل به یکی دیگر از پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه شده است.

طبیعتاً ما نیز در پاسخ تفاوتی میان این دو قائل نیستیم.

وی ادامه داد: رویکرد مقاومت در یک سال اخیر درگیری صرف با رژیم صهیونیستی بوده و تلاش داشته اند که جنگ و تبعات آن به سایر بازیگران و جغرافیای منطقه کشیده نشود.


برچسب ها: صهیونیست ها - صهیونیست - ایالات متحده آمریکا - آمریکایی ها - آمریکا - حمله صهیونیست ها - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد

هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد