مطالب مرتبط:
پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی/ شکست را فراموش کنیم
پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی
پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی/ شکست را فراموش کنیم |
پیشنهاد مهاجم سابق برای حل مشکل گلزنی تیم ملی
کارشناس فوتبال: تیم ملی در دفاع و حمله مشکل دارد/ باید با کیفیت بالاتری بازی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:102024-10-14ورزشي

پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر،  تیم ملی فوتبال ایران در جدول گروه A رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 با 7 امتیاز و به دلیل تعداد گل زده کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم قرار دارد و ملی پوشان کشورمان در هفته چهارم این مسابقات فردا سه شنبه 24 مهر در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات به مصاف تیم ملی قطر که با 4 امتیاز در رده سوم جدول این گروه ایستاده است، می روند.

ایران پیش از قطر در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند رو در روی تیم ملی فوتبال ازبکستان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

صمد مرفاوی کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد شاگردان امیر قلعه نویی در این دیدار اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران نمایش خوبی در این دیدار داشت به خصوص در نیمه دوم که شرایط برای ما بهتر شد و حتی اگر داور روی تصمیم خود بابت اعلام پنالتی به سود ایران می ماند ما می توانستیم با وجود اینکه یکی از بازیکنان خود را به دلیل کارت قرمز از دست داده بودیم با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

ایران و ازبکستان برای مساوی آمده بودند او ادامه داد: روند بازی هر دو تیم ایران و ازبکستان نشان داد که هر دو تیم برای کسب نتیجه تساوی وارد زمین شده اند و به نظرم هر دو بابت کسب یک امتیاز راضی بوده باشند.


برچسب ها: تیم ملی فوتبال - تیم ملی فوتبال ایران - تیم ملی - فوتبال - فوتبال ایران - تیم ملی فوتبال ازبکستان - شاگردان امیر قلعه نویی
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی

پیشنهاد یک مهاجم برای حل مشکل گلزنی تیم ملی