مطالب مرتبط:
ادعای آمریکا درمورد جعل اخبار انتخابات آنها توسط ایران مردود است
آمریکا: اسراییل ضرورتی برای پاسخ فوری و گسترده به ایران نمی بیند آفتاب نو | اخبار ورزشی
علی جنتی: باید محاسبه دقیق و درستی از تبعات تداوم رویارویی مستقیم ایران و اسراییل داشته باشیم/ حزب الله می تواند به سرعت خود را بازسازی کند/ دولت آمریکا درصدد مدیریت بحران در غرب آسیا تا پیش از انتخابات نوامبر است
گنده گویی بایدن درباره حمله اسراییل به ایران | ادعای میانجگری آمریکا برای ایران
ادعای رسانه عراقی: در جریان عملیات موشکی ایران، آمریکا ظرف نیم ساعت، 3 پیام برای تهران فرستاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 09:452024-10-04بين الملل

ادعای آمریکا در مورد جعل اخبار انتخابات آنها توسط ایران مردود است


سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای آمریکایی ها مبنی بر استفاده ایران از هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات جعلی یا تفرقه افکنانه درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بی اساس و مردود دانست.

- سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای آمریکایی ها مبنی بر استفاده ایران از هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات جعلی یا تفرقه افکنانه درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بی اساس و مردود دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش سالانه وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا مبنی بر استفاده برخی کشورها از جمله ایران از هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات جعلی یا تفرقه افکنانه درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بی اساس و مردود دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این ادعاهای تکراری و بی اساس که چندی است از سوی برخی مقام ها و نهادهای آمریکایی مطرح می شود، با انگیزه های سیاسی است و دارای مصارف سیاسی داخلی می باشد.

بقایی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا که سابقه ای طولانی در مداخله غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشورها دارد، در جایگاهی نیست که چنین اتهامی را به دیگر کشورها نسبت دهد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - انتخابات ریاست جمهوری - وزارت امور خارجه - ریاست جمهوری آمریکا - آمریکا - سخنگوی وزارت - انتشار اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا در مورد جعل اخبار انتخابات آنها توسط ایران مردود است

ادعای آمریکا در مورد جعل اخبار انتخابات آنها توسط ایران مردود است