موضوعات داغ: - خيبر خرم آباد - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - هفته نهم ليگ برتر - متناسب سازي - سود سهام عدالت - هفته نهم ليگ برتر فوتبال - رژيم صهيونيستي - بازنشستگان تامين اجتماعي - ليگ برتر فوتبال - حزب وحدت اسلامي افغانستان - اردوي تيم ملي فوتبال - كنگره سالانه AFC - طرح بسندگي زبان - چالدران - اعتراض بازيكنان استقلال - دبيركل جمعيت هلال احمر - جام زيلكوفسكي - فدراسيون ورزش روستايي - زهرا نژادبهرام - دوران هشت سال دفاع مقدس - نمهيل خلخال - تجهيزات ICT

مطالب مرتبط:
خدمات حمایتی به زندانیان قزوین 40 درصد افزایش یافت
بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین 80 درصد پیشرفت دارد
محمد حاتمی زاده به سمت «معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استان ها» منصوب شد
فیلم | خانواده در مقابل فرزندان خود عقب نشینی کرده است
موضع خصمانه اتحادیه اروپا درباره جزایر سه گانه ایران فاقد ارزش حقوقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 13:452024-10-21سياسي

8 درصد پرونده های حقوقی قزوین مربوط به دعاوی خانواده است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: 8 درصد پرونده های حقوقی استان قزوین در شش ماهه اول سال 1403 مربوط به دعاوی خانواده است.

- 8 درصد پرونده های حقوقی قزوین مربوط به دعاوی خانواده است قزوین- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: 8 درصد پرونده های حقوقی استان قزوین در شش ماهه اول سال 1403 مربوط به دعاوی خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ دستگاه قضایی استان با همراهی مدیران دستگاه های مسئول به این معضل تمرکز ویژه داشته است تا این روند افزایشی طلاق متوقف شود و نسبت به کاهش آن اقدامات لازم شکل گیرد.

وی عنوان کرد: طلاق در عین حال که یک نهاد قانونی و شرعی برای خروج از عسر و حرج زندگی مشترک است، اما وقتی تعداد آن از حد متعارف افزایش پیدا می کند، تبدیل به یک نگرانی جدی در جامعه می شود.

این درحالی است که تحکیم خانواده یک وظیفه مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که هم در قانون اساسی و هم در مبانی شرعی و دینی ما مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به مفاد قانون حمایت از خانواده و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت مداخله در طلاق های توافقی به منظور کاهش این نوع از طلاق ها درکشور، به تقویت کیفیت امر مشاوره با هدف پایداری صلح و سازش بین زوجین در مراکز مشاوره تاکید کرد.


برچسب ها: پرونده های حقوقی - استان قزوین - خانواده - پیشگیری از وقوع جرم - قزوین - استان - معاون اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد پرونده های حقوقی قزوین مربوط به دعاوی خانواده است

8 درصد پرونده های حقوقی قزوین مربوط به دعاوی خانواده است