مطالب مرتبط:
والی حکاری ترکیه: رفع مشکلات تجارت مرزی با ایران در دستور کار قرار دارد
استاندار آذربایجان غربی: بدنبال 24 ساعته کرد مرزها هستیم / والی حکاری ترکیه: رفع مشکلات تجارت مرزی با ایران در دستور کار است
بحران سالمندی در ایران نزدیک است/روش های خودمراقبتی در دستور کار قرار گیرد؟
توسعه مراودات دو کشور ایران و ترکیه در مسیر صحیح قرار دارد
جهش علمی کشور در دستور کار بنیاد ملی نخبگان قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 19:202024-10-03سياسي

مبارزه با گروهک های تروریستی در دستور کار کشور ایران و ترکیه باشد


همکاری های مشترک در حوزه مبارزه با گروهک های تروریستی به صورت دوجانبه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در دستور کار دو دولت قرار گیرد.

- ارومیه- والی استان حکاری ترکیه گفت:همکاری های مشترک در حوزه مبارزه با گروهک های تروریستی به صورت دوجانبه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در دستور کار دو دولت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی چلیک عصر پنجشنبه در نشست هفتمین اجلاس همکاری های مرزی آذربایجان غربی با استان های هم مرز ترکیه با تقدیر از میهمان نوازی طرف ایرانی، افزود: از میهمان نوازی و استقبال گرم استاندار آذربایجان غربی و تداوم برگزاری نشست همکاری های مرزی متشکر هستم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ارزش اقتصادی و مراودات دو طرف بسیار زیاد است، گفت: نیازمندی های هر دو طرف مرز از طرف دیگر تأمین می شود و روند افزایش مراودات بخش خصوصی و تجار بسیار امیدبخش است.

چلیک همچنین با بیان اینکه مرز کهن و تاریخی دو کشور ایران و ترکیه نشان از دوستی عمیق دو ملت و دو کشور دارد، خاطرنشان کرد: روابط گرم و دوستانه ایران و ترکیه در خاورمیانه و منطقه ای که پر از چالش ها است، می تواند گره گشای مشکلات و منشأ خوبی باشد.


برچسب ها: گروهک های تروریستی - همکاری های مرزی - آذربایجان غربی - دستور کار - تروریستی - همکاری - استاندار آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با گروهک های تروریستی در دستور کار کشور ایران و ترکیه باشد

مبارزه با گروهک های تروریستی در دستور کار کشور ایران و ترکیه باشد