مطالب مرتبط:
هشدار قرمز هواشناسی دستگاه های اجرایی استان البرز را به حالت آماده باش درآورد
هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد
آماده باش امدادگران در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در البرز
استقرار 14 تیم راهداری در محورهای ارتباطی البرز
هشدار قرمز هواشناسی / رگبار و باران شدید در ارتفاعات البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 09:552024-09-28اجتماعي

راهداری البرز در حالت آماده باش قرار گرفت


 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرزگفت: رانندگان  از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه وجود دارد خودداری کنند.

- ایسنا/البرز  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرزگفت: رانندگان  از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه وجود دارد خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر روز شنبه هفتم مهرماه اظهارکرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان البرز و هشدار و صدور وضعیت قرمز سازمان هواشناسی در سطح استان تمامی نیروهای راهداری البرز به حالت آماده باش در آمدند.

زندی فر افرود: بر همین اساس 14 اکیپ راهداری در قالب 120 راهدار و تعداد 100 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین در راهدار خانه ها و پایگاه های راهداری مستقر و به حالت آماده باش در آمدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی بارش باران در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و محورهای کوهستانی از رانندگان درخواست می شود از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه وجود دارد خودداری کنند.

مدیر کل راهداری البرز تصریح کرد: رانندگان می توانند جهت کسب آخرین وضعیت راه های استان البرز با شماره تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها: راهدار - راهداری - راهداری و حمل ونقل جاده ای - البرز - حمل ونقل جاده ای - آماده باش - ورود سامانه بارشی به استان
آخرین اخبار سرویس:

راهداری البرز در حالت آماده باش قرار گرفت

راهداری البرز در حالت آماده باش قرار گرفت