موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
جدیدترین آمار جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه
جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است/مدعیان چرا خفه خون گرفته اند
آیت الله مظاهری، جنایات رژیم صهیونیستی را در لبنان محکوم کرد
خطیب: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی داده خواهد شد
پایگاه «شمشون» رژیم صهیونیستی هدف موشک جدید حزب الله قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 10:002024-09-25سياسي

عمر رژیم صهیونیستی امروز رو به پایان است


عمر رژیم صهیونیستی امروز به پایان رسیده است و همه دنیا بر این امر معتقد تا این رژیم نابود نشود منطقه امن نخواهد شد.

- قم- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عمر رژیم صهیونیستی امروز به پایان رسیده است و همه دنیا بر این امر معتقد تا این رژیم نابود نشود منطقه امن نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی در اجتماع حوزویان در مدرسه فیضیه قم گفت: آمادگی حمایت از مردم و مقاومت فلسطین با جان و مال خود را داریم و آماده ایم تا راه را برای ما باز کنند و با هر وسیله ممکن از مقاومت اسلامی پشتیبانی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مسوولان باید زمینه حضور در میدان را فراهم کنند و امروز جوانان ملت ایران تاب خود را از دست داده اند و توان دیدن صحنه های قتل و کشتار بی گناهان را ندارند.

وی ادامه داد: امت اسلامی دیگر توان صبر ندارد و امروز مقاومت اسلامی اکتفا به دفاع ندارد و باید راه برای هجوم آماده شود و می بایست به دشمن تهاجم کرد و نیروهای مقاومت به خاک فلسطین اشغال شده یورش ببرند که این دستور قرآن کریم است.

آیت الله اراکی اضافه کرد: امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده و همه دنیا اقرار دارند که رژیم اسراییل خون خوار است و تا از ریشه کنده نشود در منطقه آرامش نداریم.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - امروز - صهیونیستی - مقاومت اسلامی - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - رژیم - مجمع تشخیص مصلحت نظام
آخرین اخبار سرویس:

عمر رژیم صهیونیستی امروز رو به پایان است

عمر رژیم صهیونیستی امروز رو به پایان است