مطالب مرتبط:
ترامپ: نتانیاهو به من گفت به حرف بایدن گوش نمی دهد!
ادعای جنجالی ترامپ: نتانیاهو پس از حمله به محل اقامتش با من تماس گرفت / به من گفت که به حرف بایدن گوش نمی دهد
محاسبات پیچیده تهران و تل آویو در آستانه انتخابات آمریکا/ حمله پیش دستانه چقدر محتمل است؟/ سناریوهای جنگی بی بی برای بایدن و نتانیاهو
کیهان: بایدن آلزایمری و منگ و مشنگ است| خود نتانیاهو هم از جزییات حمله خبر ندارد
ادعای یک رسانه منطقه ای؛ نتانیاهو تصمیمش را تا به قدرت رسیدن ترامپ به تعویق می اندازد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 10:312024-10-20بين الملل

ترامپ: نتانیاهو به حرف بایدن گوش نمی دهد


«دونالد ترامپ» با اشاره به تماس تلفنی اش با «بنیامین نتانیاهو» گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رییس جمهور کنونی آمریکا گوش نمی دهد اما اگر او رییس جمهور شود، - دونالد ترامپ با اشاره به تماس تلفنی اش با بنیامین نتانیاهو گفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رییس جمهور کنونی آمریکا گوش نمی دهد اما اگر او رییس جمهور شود، نتانیاهو 100 درصد به حرفش گوش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 روز شنبه طی تجمعی در میان هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا گفت: جو بایدن رییس جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل می گوید این کار را بکن، آن کار را نکن و تمام نمایندگان ما شاهد هستند اما بی بی به او گوش نمی دهد.

طبق گزارش روزنامه تایمز چاپ رژیم صهیونیستی، رییس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد: و من به شما دلیل آن را می گویم آنها (اسراییل) در موقعیت بسیار قوی تری نسبت به سه ماه گذشته هستند و دلیلش حتما همین موضوع است.

وی افزود: نتانیاهو به بایدن گوش نمی دهد زیرا اگر گوش می داد، در موقعیت کنونی به سر نمی برد.

ترامپ پیشتر هم چنین مسئله ای را عنوان کرد و گفته بود که اگر رییس جمهور شود، نخست وزیر رژیم صهیونیستی 100 درصد به حرف های او گوش خواهد داد.


برچسب ها: رییس جمهور - بنیامین نتانیاهو - جمهور - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رییس جمهور سابق آمریکا - رژیم صهیونیستی - نتانیاهو
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: نتانیاهو به حرف بایدن گوش نمی دهد

ترامپ: نتانیاهو به حرف بایدن گوش نمی دهد